JEG HÅPER JEG DRØMMER

Ulrik vekket meg med gladnyheten om at “DET SNØR!” Jeg tenkte: “Alternativ 1.. Han tuller, eller alternativ 2..Jeg drømmer”, men neida, det snør faktisk. Hurra! Det tok ikke mange minuttene før jeg tok en sjefsavgjørelse om at det ble hjemmekontor på denne frøkna i dag. Jeg har nok å henge fingrene i her hjemme, så like greit å få det unna med det samme. Det er ikke meningen å virke så negativ, men hallo? Jeg trodde vi var ferdige med denne snøen. Vi har skiftet til sommerdekk på bilen til og med! Får håper den forsvinner fort.

Nå skal jeg fortsette med alle de kjedelige tingene ved det å være blogger, som regnskap, fakturaer og alt det der.. Blæ! Senere skal jeg komme meg en tur på trening. Det er i hvertfall planen. En god plan, men jeg kjenner at jeg sliter med motivasjonen til akkurat det. Noen som vil sende meg litt treningsmotivasjon? På forhånd takk!

Dagens outfit: Morgenkåpen min fra Lexington og Ulrik sine tøfler. Jeg ser for meg at jeg kommer til å bli værende i dette “antrekket” noen timer til.. Det finnes ikke noe bedre enn å daffe rundt i en varm og god morgenkåpe på dager som dette, et par kopper kaffe og litt mørk sjokolade. Det er faktisk ikke mer som skal til for å få meg til å smile igjen.

Vi blogges mer senere <3

13 kommentarer
    1. Hvorfor kan du aldri ta “normale” bilder av deg selv? Du tilter alltid på hodet til venstre og har alltid vinkelen inn fra venstre! Veldig spesialt.. Hvorfor kan du ikke variere litt mer? Du har vel andre vinkler og sider av deg selv?

    2. Eva: Jeg prøver å variere så godt jeg kan. Føler i grunn at jeg har blitt litt flinkere på det i det siste, men jeg kan bli bedre. Helt klart 🙂

      Ofte har vi jenter “vår greie” med hvordan vi liker å ta selfies blant annet.. Det går igjen hos alle. Snart reiser vi på ferie, da lover jeg masse outfits og mer spennende bilder. Det er begrenset hva man klarer å få til alene med kameraet..

    3. Jeg tok også hjemmedag da jeg så været 😩 men plutselig ble det vår igjfn, så da er det bare å snøre på joggeskoene og komme seg på trening! 😃
      2 mnd igjen til bikinisesong i Norge! Håper det var motivasjon nok for deg også 😘

    4. Her går det i kaffe og new energy bar;-D.
      Men du? Hadde vært gøy å fulgt deg på snapstories
      Har du offentlig profil på snap?:)

    5. Det bildet av kaffekoppen og mørk sjokolade,la du ut for noen dager siden, når du viste de forskjellige soverommene i huset deres. Og her har du lagt ut enda et til bilde av den koppen og sjokolade med regningene dine. Tyder på at disse bildene ikke er fra idag kanskje? 🙂

    6. Pulsen senka seg litt, og ja alle har forskjellige dager. Og jo misunner deg litt at du kan rusle rundt og gjøre alt i ditt tempo. Viser meg egentlig at det kan faktisk jeg også 🙂 så isteden for å bemerke ting så ga du meg en ide på og stoppe opp og ikke stresse. Selv om barn og jobb og alt skal rekkes så tok jeg meg noen ekstra minutter og satte meg ned å så på alt kaoset. Ga ett lite ekstra kick 🙂 da er dagen igang.

    7. Eia: Hehe! Så bra 🙂

      Vi stresser ofte unødvendig mye over det meste i hverdagen. Flere burde gjort som deg. Stoppet opp og puste med magen 🙂

      Ha en fin kveld!

    8. Maria: Det stemmer ikke, for jeg tok bildet i går. Dessuten kan jeg ikke engang finne et bilde som ligner på det? Men jeg er veldig glad i både kaffekoppen og mørk sjokolade, så det kan nok hende det kommer flere lignende bilder, men jeg prøver selvsagt å variere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg