DET VAR EN GANG TO VENNINNER

Jeg vet ikke om dere husker at jeg fortalte dere om en venninne som jeg ikke har sett på lenge? Thea heter hun, og denne helgen er Thea på besøk hos meg. Det var veldig spesielt å se henne igjen i går. Vi har ikke sett hverandre på flere år. Jeg tror den første klemmen varte i flere minutter. Det var så godt, men samtidig utrolig rart. Jeg føler jo at jeg kjenner henne, men likevel ikke. Det er så mye jeg har gått glipp av, og det samme gjelder jo for henne. Vi har kun “fulgt” hverandre gjennom Facebook og andre sosiale medier de siste fire årene. Selv om jeg deler i overkant mye av meg selv på internett, så er det også en del som ikke deles. Det er gjerne ting som er ment for familie og venner. Gode venner som Thea <3

Dagen i dag har gått bort i shopping og vin. Ja, en skikkelig jentedag! Det er rart hvor lite som skal til før alt kjennes som før. Himmel og hav som vi har kost oss, og lørdagen er enda ikke over. Nå står jacuzzi, sushi og mer vin på planen. Senere blir det en liten tur ut..

Håper dere har en fin lørdag! Vi blogges <3 

9 kommentarer

Siste innlegg