MED MANNEN PÅ JOBB

God kveld, alle dere. Jeg bråbestemte meg for å bli med Ulrik på jobb i stad. Med skjørt igjen..At jeg ikke lærer! Note to self: “Ta på deg bukse når du skal sitte i cockpit. Selen skal nemlig mellom beina”. Og nei, jeg har ikke tenkt til å vise dere bilde av akkurat dette. Noe må jeg jo spare dere for også.

Destinasjon: Molde.. Ikke verdens mest spennende flytur, men en fin by. Jeg har aldri vært her før heller. Nå kom vi akkurat inn på rommet etter en bedre hjortemiddag i restauranten. Jeg er rimelig klar for kvelden. Det vil si godis, Pepsi Max og en hyggelig film.

Dere kan forresten lese intervjuet som Side 2 gjorde av meg HER.

Vi blogges i morgen.

 

32 kommentarer
    1. Haha. Jeg er samboer med en kollega av Ulrik og han ler seg ihjel av dette.. “Bruker han hatten og spiser ute iiiii uniformen?!?!” kommer det herfra. Er visst nerdete å flashe dette rundt og jeg er rimelig enig. Hos oss skiftes det før man i det hele tatt drar på butikken (mannen min er stolt av yrket sitt, men han er heldigvis ingen skrytepave). Ærlig talt.. Syns det er så utrolig teit å basere seg på kjærestens yrke for å definere seg selv. Jeg er glad jeg fant mannen min før han ble pilot, for jeg vil ikke bli sammenlignet med dette galskapet! Det er ikke så glamorøst akkurat og bransjen er jo blitt helt cowboy hvor de som virkelig tjener penger kun sitter på toppen. En pilot har jo helt ordinær lønn og sinnsyke arbeidstimer. Verre skal det bli og om EU får bestemme. Mer kontrakter og kjipere vilkår.. Skrive noe om virkeligheten her og eller? Eller kanskje ikke, da får man jo sparken 😉 Jaja. Du får flyte rundt i bobla di og blogge om dette, så går jeg på min vanlige jobb og er pilotfrue i fred. Haha.

    2. Kan ikke annet enn å le av dette. Nettavisen er blitt en patetisk reklamekanal for TV2 og dens produkter, minimalt med nyheter,bortsett fra blogg-nonsens og kjendis-BS. Aldri sett eller hørt noe om disse individene før nå, men dette var latterlig. Thank you and goodbye, Nettavisen….

    3. Merkelige greier.
      Tror jeg heller ville kjent En annen “pilotfrue”.
      Er kanskje synd, men Piloter har i praksis blitt luftens bussjåfører, bare at de må jobbe mye lengre i strekk. Når man tar en tur på 5 timer til syden, skal flyet tilbake en halvtime-time senere med de samme pilotene til samme utgangspunkt.

    4. Er så trøtt av å lese om blogg-piss og nonsese fra nok et frue-vesen. Kan ikke nettavisen slutte å publisere søppel som “underholdning” og heller fyllle spalteplassen med litt mindre overfladisk selvdigging?

    5. Det er vel ingen som tror at dette er seriøst. Hun bare tuller m/denne teite bloggboblen og setter det derfor på spissen. Sånn sett er det ganske vellykket. Hadde det derimot vært “seriøst”- søk hjelp

    6. Jeg kjente en gang en jagerflyer, en av Norges mest erfarne nå.
      Men nå mistet jeg respekten for flyvere.

    7. Jeg fatter ikke hvorfor enkelte bare MÅ gå inn på en blogg de ikke liker for å fortelle at de ikke liker den. Her kommer det altså kvinnemennesker som “en annen pilotfrue” som bare MÅ fortelle at hun er så mye bedre og har en mann som er flau av å være pilot. Og andre som føler de MÅ fortelle verden at de hater bloggen og synes den er teit.
      Det som virkelig er teit er at deres liv er så fattige at det eneste de greier er å syte, sutre og drive selvhevdelse på bekostning av andre. DET er det virkelige ille i denne saken. Ikke at noen velger å blogge. Bloggen kan være interessant, ikke interessant, tung, lett, whatever. Ingen tvinges til å lese den.
      De som virkelig burde søke hjelp, slike som Kåre, er de som ikke greier å leve uten å slenge drit til folk rundt seg for å føle at dagen har verdi. Det er virkelig et sykdomstegn.

    8. Lurer på hvordan du tillater deg til å si at du har opplevd mer enn andre på din alder? Hva vet du om det? Jeg kjenner mennesker som er like gamle som deg som har vært gjennom flere runder med kreft, har store og viktige stillinger i utlandet, reist verden rundt og opplevd det meste av kulturer, driver egne suksessrike firmaer, tatt master i avanserte studier.. Når du beskriver deg selv så klarer jeg forstå hvordan du kan komme med en sånn uttalelse? Hva i alle dager er alt det du har opplevd som ingen andre har?

    9. Kjære Pilotfrue…hvis denne Ulrik har noe oppi hodet bør han enten be deg skrive sannheten om jobben han har eller be deg legge ned bloggen….flaut..no

    10. dere er ikke gift enda så du er ikke offisielt pilotfrue..
      men lykke til videre med blogg jobben din.
      Hilsen,
      HvaSomHelstFrue

    11. Huff så pinlig… Jeg er pilot og vet hvem “mannen” din er. Å flashe seg på denne måten er i beste fall pinlig. De aller fleste av oss piloter skifter antrekk så kjapt som mulig etter endt arbeidsdag. Går ikke ut og spiser med uniformen for “å vise oss frem”.

    12. Dette er vel noe av det mest platte forsøket på å få gjort noe “fornuftig” fra en arbeidsledig “pilotfrue”. For et vås. Utrolig at Stavrum og Nettavisen, i sin forbannede klikk-iver, ikke kan fjerne slikt som dette. Gi oppmerksomhet til denne blondina og hennes helt forblåste pilot-mann er utrolig.
      Slike bør forbigås i stillhet. Gi dama et skjema til NAV istedet.

    13. Jeg husker min mor ble presentert for ei dame en gang i tiden hvorpå denne damen presenterte seg selv som Fru Doktor Etellerannet.
      Modern parerte glatt med Fru Elektrosveiser Egetetternavn.
      Titler er viktig, i dag som før, det er bare det at de fleste av oss bare ler når andre bruker dem.

    14. Hahaha må le…..
      Dette er så klisje at det nesten er morsomt.. :))
      Ut å spise iiiii uniform ja… Haha, er det mulig?
      Hilsen “kapteinsfrue” som (også) er kollega til kjæresten din… Lurer på om han kommer til å bli konfrontert med dette? Stakkars mann.. Haha

    15. Kan du være så snill å ikke assosiere bloggen din med norwegianlogoen/selskapet/uniformen…? Det er ganske pinlig og flaut. Spesielt når du kommer med påstander som ikke har noe grep i virkeligheten. Som for eksempel at folk som banner er uintelligente. Hvilke akademisk grunnlag har du for å komme med slike utsagn?

    16. Disse pilotfruer og kapteinsfruer som er så negative her burde finne noe annet å bedrive fritiden sin med, enn å irritere seg over en blogg… Jeg regner ikke med at man leser aviser man ikke liker heller?
      Syns noen av kommentarene er regelrett mobbing! Hvis ikke man kan være saklig burde man la være å uttale seg! Men igjen.. det er dessverre mobbere overalt! Finner et par her i kommentarfeltet..

    17. Hei. Må bare spørre, ikke ar det angår meg. Men er han mye eldre enn deg?
      Ikke minst det at det virket ut som du skriver bare om hans jobb og ikke noe om din egen. Da får man lett ett inntrykk av at man får opp golddigger i hodet. Skriv også heller litt mer enn deg selv enn å bare basere deg på at han er pilot. Ikke minst det at du er som mange andre bloggere et forbilde for unge jenter. Med tanke på at du er så fokusert på å vise frem alt av klær og tilbehør i ganske dyre merker.

    18. Blogging er i det store og det hele bare vissvass. Dette er jo nok et eks…. Bloggere må jo ha enten psykiske problemer, oppmerksomhetsbehov, behov for å drite ut andre, mobbe, og skrøne/fantasere….mye av hva folk legger ut burde vært “et filter” på, event stoppet…….. Fordi jeg har lest litt her, er pga folk snakket om det på jobben…jobber selv i flybransjen, og dette blir for dumt….. Burde fra første bokstav vært mer beskyttet ovenfor firma etc…..men ikke vanskelig å skjønne at det ikke har gått inn….enig med andre her…dumt dumt og dumt…..

    19. Dette her kan jo ikke komme fra et annet selskap enn fra Norwegian!Det er jo ikke bare et lav-pris selskap, men også et lav-måls selskap. Storhetstiden var for 30 år siden det, ikke nå!Nå er de bare underbetalte/overarbeidende buss sjåfører!!!! Kom deg ned på jorda!!! Må være kipt å skylde IQ:-((((

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg