DETOX-LUNSJ

På onsdag var vi på superlunsj på Kolonihagen i Oslo. Her er noen bilder fra lunsjen og foredraget med John Opsahl. Den mannen kan det han snakker om. Det var tydelig å se at dette var mer enn jobb for han, heller en livsstil. Det er så gøy å høre på mennesker som virkelig brenner for det de driver med. Jeg må rett og slett få kalle han et inspirerende vesen. En supermann.

Temaet for dagen var detox, men vi fikk også mye god informasjon om supermat. Jeg har aldri prøvd noen av disse produktene før, så det blir spennende. Det kommer nok en oppdatering etter at jeg har testet ut forskjellige oppskrifter. Jeg er jo veldig glad i smoothies og skjønner nå at jeg må tørre å bruke mer grønnsaker, ikke bare frukt og bær (som de fleste gjør). 

Både Ulrik og jeg er opptatte av å trene og spise sunt. Ingen av oss er hysteriske når det gjelder verken mat eller trening, men vi bryr oss kanskje litt over gjennomsnittet. Derfor var det veldig gøy å bli invitert hit. Det gav i hvert fall meg en masse motivasjon til å spise sunnere. 

 Reklame

1 kommentar
    1. Erteproteinen er helt super! Bruker den i hjemmelaget proteinbar:) Perfekt for dem med melkeproteinallergi også + at den har veldig mye mer proteiner enn mange av de andre proteinpulverene. 20 gram i smoothien er også helt supert:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg