GØY Å ENGASJERE SEG

Det er så gøy når dere engasjerer dere i temaene jeg tar opp. Det gir meg masse skrivelyst videre. Jeg synes det er morsomt at vi kan snakke litt om “private” ting som omhandler de aller fleste. Ufarliggjøre det litt. Jeg digger at dere deler erfaringer med meg. Jeg er ingen bedreviter, men jeg tørr å mene noe. Det er viktig. 

Over til min overfladiske side.. Dagens outfit. Øvde meg videre på denne selvutløseren. Jeg har blitt så glad i genseren min fra kolleksjonen til Lene Orvik (Bik Bok). Favorittplagget denne vinteren! Og til dere som lurer: Jeg har ikke brukt disse skoene ute i dag. Men jeg elsker kombinasjonen av disse pastellfargene    

(adlink) Genser: Bik Bok by Lene Orvik / Topp: HER    / Bukse: Bik Bok / Sko: Top Shop

 

Tommel opp for engasjerte lesere 😀

5 kommentarer
    1. Så fin stil du har.
      Har scrolllet meg gjennom bloggen din.
      Reinsdyrgenseren var jo vanvittig morsom.
      Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg