SUPERHAPPY

Hei, dere! I dag er jeg superhappy for at jeg endelig er frisk og fin igjen 😀 Jeg har ikke trent siden sist torsdag og føler meg derfor ganske så rastløs. Nylig startet jeg på Sats Elixia på Vinderen. Det er et lite, men veldig hyggelig senter. De som jobber der er kjempehyggelige. Jeg hadde PT-time med Lena i forrige uke. Hun lærte meg flere nye øvelser på rumpe og lår. Jeg skulle egentlig møte henne i går igjen, men måtte avlyse da jeg fortsatt ikke var helt i form. Selvom jeg er utdannet Personlig Trener trenger jeg også litt input iblant. Det er lenge siden jeg har jobbet fast i PT-rollen. Ny forskning og og treningsmetoder dukker opp hele tiden. Det gjelder å følge med! Dessuten trenger vi alle å bli pushet og motivert til å nå målene våre. Jeg og Lena snakket mye om målet med treningen min sist gang. Jeg tenker å lage et eget innlegg om akkurat dette.   

Nå må jeg komme meg avgårde.. Mye jeg skal rekke før turen går videre til Drammen og Model Day Studio senere.

 

Ønsker dere en sporty dag! 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg