FLYTTEPROSESS

Da var det mandag og ny uke! Jeg starter uken med å pakke ned alt jeg klarer fra skuffer og skap. Snart er det visning på denne leiligheten, så best å få litt orden her. Det nærmer seg også innflytting av det nye huset. Jeg gleder meg som et barn 😀 Det er bare gøy å rydde og pakke når jeg vet hva som venter meg..      


 

Jeg har funnet ut at vi har alt for mye av ting og tang. Det blir fort slik når to personer skal flytte sammen til et sted. Ulrik og jeg er vant til å bo hver for oss og alene. Derfor må vi bli enige om hva som skal bli med oss videre. Vi kan jo ikke ha dobbelt opp av alt.. Alle mine møbler ble plassert på et lager da jeg flyttet inn til Ulrik. Når vi får litt bedre oversikt kommer vi nok til å legge ut endel på finn. Jeg skal linke til annonsene her på bloggen i tilfellet noe kan være interessant for dere.

Videre i dag skal jeg innom banken en tur, kjøpe litt småting til det nye huset (viser dere senere), svare på diverse mailer og komme meg på trening. Hele helgen har vært treningsfri så nå skal det bli godt å komme i gang igjen.

Vi skrives   

  



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg