BOYFRIEND JEANS

Ny uke og nye muligheter! Jeg gikk for en casual look i dag og pyntet det hele opp med høye heler. Det er sjeldent jeg bruker boyfriend jeans, men synes det er ganke kult om man styler de riktig. I dag gikk jeg for en enkel hvit topp med denne freshe kiwigrønne blusen over. Har blitt veldig glad i fargekombinasjonen kiwi og lyseblå. Det har vært mine to yndlingsfarger denne sommeren!   

Photos: @mrulriknygaard

Topp: H&M/ Bluse: Zara/ Jeans: H&M/ Sko: Topshop 

Nå skal jeg løpe avgårde for sen lunsj med min kjære.. Skrives senere<3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg