UNDER MY UMBRELLA

Hei, hei! Tiden har bare flydd i dag så dagens antrekk kom litt sent. Jeg gikk for noe søtt og sommerlig. Synd at det begynte å regne, men da fikk jeg tatt i bruk min nye paraply som jeg har fått av Ulrik. Har ønsket meg en slik paraply lenge etter jeg så den på Gossip Girl. Utrolig hva en paraply kan gjøre med et antrekk!


Photos: @charlotteajansen

Topp: Zara/ Shorts: Bik Bok/ Veske: Louis Vuitton

Snart skal jeg dra for å hente Ulrik på toget. Han lander om en times tid. Det blir godt å ha han hjemme igjen noen dager. Stella er levert, leiligheten er ren og pen og jeg er ladet opp for en ny uke. Skrives mer i morgen!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg