VURDERER Å AVBESTILLE FERIEN

Reklame// NA-KD

Håper dere har hatt en fin helg og at uken startet bra. Min uke startet med en intens hodepine dessverre, men det ble såklart bedre etter litt piller til frokost. Jeg er bare så sykt lei av å proppe i meg Paracet og Ibux at det snart klikker for meg, og siden jeg har vært syk så lenge klarer jeg ikke å bare være hjemme og slappe av lenger. Utsettelser har det blitt nok av i det siste. Det ble derfor en tur i Oslo som planlagt i dag for å få unna et par møter sammen med Ulrik.

(annonselenker NA-KD) Dere finner forresten buksen min HER. Det er seriøst den fineste jeansen jeg har! Jeg vet ikke med dere, men jeg ELSKER high waist bukser og tror aldri at min kjærlighet for høyt liv i garderoben vil bli borte. Det er så utrolig komfortabelt og fresht. Dessuten er denne jeansen veldig myk og stretchy, noe som er et must når jeg skal gå i olabukser. Hehe! Genseren min er jeg også veldig glad i siden den er så basic, men samtidig søt og litt ekstra på grunn av de fine skuldrene. Dere finner genseren min HER.

Ellers har vi hatt en del å tenke på i dag grunnet viruset som herjer rundt i landet og verden. Vi vurderer å avbestille reisen til Bali som vi har gledet oss til så lenge. Det er selvfølgelig trist, men helsen kommer først og vi tar ingen sjanser. Sett bort fra hodepinen min er jeg evig takknemlig for at vi er friske og raske i familien, spesielt vår kjære Severin. I tider som dette er det viktig å huske på det som betyr noe i det store og hele, selv om det er lett å bli skuffet av mindre betydelige ting her og nå. Jeg kommer tilbake til dette i morgen..

(annonselenker NA-KD) Bukse HER// Genser HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg