VOLLEN VS BALI

Hei igjen gode deg. Jeg håper du som leser er frisk og at helgen din har startet så bra som mulig i denne spesielle tiden. Vi skulle som sagt vært på Bali nå og siden det ikke ble helt sånn har vi satt ut vannscooteren for å få litt sommerstemning også her hjemme i Vollen og for å gjøre oss klare til ny båtsesong.

Vår fredag har bestått av masse leking ute med Severin og innekos med boller og selvfølgelig taco. Ja, tacofredag er også en greie for oss. Men det hender at tacoen er oftere å se på bordet enn bare en gang i uken i denne familien. Jeg skal innrømme det.. Hehe! Regien er heldigvis blitt glad i tradisjonen hun også og har sagt at hun skal ta den med seg tilbake til Filippinene 🙂

Nå er Severin i seng og derfor er tiden inne for litt voksentid. Forresten! Har jeg sagt at Severin sov helt til klokken 06:00 i dag? Det er det lengste han har sovet ever og derfor krysser jeg fingre og tær for at dette vedvarer. Tilbake til voksentiden.. Jeg har skikkelig lyst til å se en hyggelig film som handler om alt annet enn sykdom og corona. Det er bare så kjedelig å bruke resten av kvelden på å lete etter en bra film. Noen tips? Send meg gjerne en dm på Instagram –> @pilotfrue. Vi snakkes mer i morgen. Goood helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg