VLOGG: REGIEN SVARER PÅ SPØRSMÅL

Jeg har lyst til å dele ukens vlogg av Regien hvor hun svarer på flere spørsmål som følgerne hennes har stilt. Noen av disse spørsmålene har til og med jeg ønsket å stille henne, men valgt å la være fordi jeg ikke har vært sikker på om jeg ville vite svaret.. Når det er sagt så vet jeg at Regien har det bra hos oss og at hun trives i Norge. Det er lett å se at hun kjenner seg som en del av vår familie nå og grunnen til det er nok fordi vi er blitt så innmari glad i henne her alle sammen. Men jeg skjønner jo at Regien savner sin egen familie og at hjertet hennes først og fremst er i Filippinene. Heldigvis for oss har Regien et så stort hjerte at det er plass til Severin, Ulrik, Stella, Ramp og meg også. P.s. Regien blir VELDIG glad om dere abonnerer på kanalen hennes! Det er helt gratis og kan gjøres HER <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg