VIL DU OGSÅ HA BABYGLATTE FØTTER?

Reklame// MayBeauty

Er det kun jeg som står opp midt på natten for å smøre føttene? 🙂

Det verste jeg vet er seriøst tørre føtter. Jeg blir helt gal av det! Faktisk så gal at det hender jeg står opp midt på natten for å smøre inn føttene mine med fuktighetskrem fordi jeg ikke får sove videre. Nå høres det sikkert ut som om jeg har veldig ekle føtter, men det har jeg ikke. Det er helt normalt blant oss nordmenn å slite med tørre og sprukne føtter, men det er dessverre ikke så mange som steller godt med føttene sine for det. Jeg tror det handler mest om uvitenhet og det er jo bare synd. Ikke minst unødvendig. Jeg er avhengig av å ha myke føtter, spesielt nå om våren og  sommeren når jeg går i sandaler og alle ser føttene. Nå er det ekstra viktig å pleie huden. Derfor vil jeg anbefale dere som leser denne bloggen om The fantastic foot mask. Den fjerner hard hud, sprekker og bakterier, mens du kan lene deg tilbake og slappe av.

Jeg skjemmet meg bort med denne digge fotmasken uken som var. Det er faktisk noe jeg pleier å gjøre for å få og for å opprettholde myke og fine føtter, spesielt nå om våren og sommeren hvor føttene har vært utsatt for klamme sko, tjukke sokker og lite lufting som jeg ellers får når været er varmere i sandaler og tøysko..

STEG-FOR-STEG:

♡ Start med et fotbad (10-15 minutter): Jeg tok mitt i badekaret med roseblader fra rosebuketten som jeg fikk av Ulrik.

♡ Ta masket ut av pakningen og klipp den fra hverandre. Sett en maske på hver fot og fest de godt med tapen på siden: Du ser hvordan jeg har gjort det på bildene under. I tillegg er det god forklaring med bilder på emballasjen.

♡ Ta gjerne på deg sokker for at masken skal absorere bedre og sett deg i ro: Jeg hadde på masken i 90 min, mens jeg besvarte mailer og kommentarer fra sofaen. En herlig og fortjent dag på “kontoret” mens Severin sov mesteparten av tiden. Det er hva jeg kaller hverdagsluksus.. Hehe!

♡ Ta av masken etter 90 minutter

Etter 3-5 dager vil lag av huden din begynne å flake –>  Etter 7-10 dager, har all hud flaket av og føttene er fine og myke. Det føles sååååå bra! Ja, faktisk som en helt ny start. Noe vi ALLE fortjener nå som vi går sommerferie i møte. Dessuten hjelper velstelte føtter på selvtilliten når vi skal kle oss etter gradestokken fremover ♥

Etter en uke så føttene mine slik ut:

Og resultatet er… BABYGLATTE FØTTER! Hvem vil vel ikke ha det? Det finnes ikke noe mer usexy enn harde og tørre føtter altså, dere. Stell føttene minst to ganger i måneden og unngå tørre, sprukne eller harde føtter. Jeg og du fortjener myke og glatte føtter!

Hvordan pleier dere føttene? Vil dere også teste denne fotmasken?

Bestill The Fantastic Foot mask HER, du får 30% rabatt med koden FANTASTIC-FOOT

P.s. Vær rask! Gavekoden gjelder kun for en begrenset periode.

0 kommentarer

Siste innlegg