VI BLIR HJEMME PÅ GRUNN AV CORONAVIRUSET

Da har vi avbestilt den fantastiske villaen “vår” i Nusa Dua. Det skjedde i grevens tid siden avbestillingen måtte gjøres innen 11. mars klokken 11:59 PM for at det ikke skulle koste noe. Fjoh! Vi har også fått endret datoer på flybillettene våre som vi bestilte gjennom Supersaver. Jeg bestilte som sagt ikke noe avbestillingsforsikring når jeg booket billettene og derfor får vi dessverre ikke tilbake pengene ettersom Qatar Airways ikke refunderer. Det er visstnok flyselskapets policy, noe som naturligvis er ganske kjipt i en situasjon som dette ettersom at jeg har brukt nesten 70 000 kroner på business-billetter til hele gjengen og nå kunne tenke meg å bruke disse pengene på noe annet hyggelig for denne familien før sommeren eller i sommer.

Men, men.. Bali frister nok like mye neste vinter som denne vinteren dersom ting roer seg. Hvis ikke kan vi betale for å gjøre nye endringer med tanke på datoer for turen, så det finnes alternativer. Takk og lov! Når det er sagt må jeg bare understreke nok en gang at jeg er veldig glad for at ikke vi eller noen vi kjenner har fått coronaviruset. Jeg er også glad for at vi ikke sitter i karatene her hjemme i Norge eller enda verre, i Doha som vi skulle mellomlande eller i Bali. Sist, men ikke minst er jeg glad for at ferien vår ikke er helt avlyst, men bare utsatt. Jeg gleder meg fortsatt stort til å få oppleve Bali sammen med Severin, Ulrik og Regien senere i år!

Over til noe annet kjipt, men som heldigvis ikke er alvorlig og som kureres med antibiotika.. Jeg som trodde at jeg var på vei til å bli helt frisk igjen har fått bihulebetennelse. God bedring til meg 🙁

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg