VERDT Å PRØVE!

Reklame// Nelly

Hei dere! Jeg har endelig fått teste Komorebi eyelash serum by Bjuwti og må si at jeg merker stor forskjell etter bare 4 uker. Det er vanskelig for dere å se forskjellen gjennom bilder siden vi tross alt snakker om noe så “lite” som øyevipper, men jeg vet at jeg ikke bare snakker for meg selv når jeg sier at øyevipper er viktig og faktisk har mye å si for selvfølelsen. Derfor er det sååå gøy å se at jeg har fått lengre og flere vipper på disse ukene!

Ettersom at det kun tar 30 sekunder å påføre serumet er det liksom ingenting som stoppet meg i å gi det en sjanse eller i å fortsette. Jeg bruker derfor serumet både om morgenen når jeg sminker meg og før jeg legger meg om kvelden for et best mulig resultat. Serumet skal forresten påføres der hvor du tar på eller ville tatt på eyeliner (inn mot røttene). Det gjør ingenting om du kommer “utenfor” kanten eller griser litt og det passer meg bra. Jeg er nemlig ikke så stødig eller tolmodig når det kommer til slik pirk og det er grunnen til at jeg aldri bruker liner. Hehe!

Grunnen til at jeg ville teste Komorebi er fordi jeg hadde litt komplekser for vippene mine. Jeg brukte jo vippeextensions fast i over flere år og det har naturligvis gjort skade. Vippene mine har selvfølgelig grodd ut igjen etter et langt opphold, men de er ikke like lange og fyldige som før vippeextension-tiden. Likevel føler jeg meg sykt mye freshere nå enn hva jeg gjorde før jeg startet med serumet og det er en god start <3

(annonselenke) Jeg kommer til å fortsette med Komorebi eyelash serum frem til sommeren for å se hvor lange og fyldige vippene mine faktisk kan bli. Drømmen hadde vært en sommer på sjøen UTEN maskara! Hvis du også vil teste serumet bør du bestille raskt. Nå får du nemlig 50% rabatt på Bjuwti HER (NÅ til kun 124 kroner! Før: 249,-)

P.s. Jeg har ikke på meg maskara på bildet over..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg