VERDENS BESTE LESERE

Tusen takk for at dere har tålmodighet med meg om dagen. Jeg vet at jeg ikke leverer på det nivået jeg burde og jeg skjønner at det er kjedelig for dere at oppdateringene er ferre enn vanlig. Jeg vil bare si at jeg ikke har tenkt til å gi meg helt ennå. Ikke denne uken, ikke denne måneden og heller ikke i år, men hva som skjer neste år er ennå usikkert..

Det eneste jeg vet er at jeg har verdens beste lesere og at dere som klikker dere inn her motiverer meg til å fortsette. Og fy søren, så mange hyggelige mailer og meldinger jeg har fått av forståelsesfulle lesere. Jeg er heldig!

Selv om jeg ikke liker å klage så må jeg få lov til å dele mine frustrasjoner rundt søvn uten at det blir oppfattet feil. Jeg sover nemlig veldig lite for tiden. Severin har begynt å våkne 4-5 ganger om nettene igjen og vi vet virkelig ikke hva vi skal gjøre for å få orden på denne søvnen. Jeg tror mangel på søvn på en årstid som dette er mye av grunnen til at jeg føler meg demotivert. Jeg er ikke bare demotivert når det kommer til blogging, men også all annen jobb, trening og generelt sosialisering med andre enn med mine aller nærmeste. Sannsynligvis er det mange som føler med meg på en grå og kald tid som dette hvor sofaen og alt med sukker på frister mest.

Nå skal jeg ta meg selv i nakken og komme meg inn i treningstøyet for en liten løpeøkt før jeg tar kvelden. All trening er bedre enn ingen trening og uansett hvor sakte jeg løper så løper jeg fortere enn de som bare sitter i sofaen. For nei.. Jeg sitter ikke i sofaen dagen lang når dere ikke hører fra meg. Faktisk sitter jeg veldig sjelden i sofaen, og aldri før Severin er hentet i barnehagen. Med mindre jeg blogger eller jobber med andre ting på macen da. Men det prøver jeg å unngå for å skille mest mulig mellom jobb og fritid. Og når Severin er hjemme er det generelt lite sitting. Det vet alle småbarnsmødre..

Jeg slenger med en selfie som i gode gamle dager. Da jeg på død og liv skulle ta alle bildene mine selv med selvutløser. I dag hadde jeg ikke klart meg uten Ulrik (fotografen min). Haha! Men nok om det.. Hvor fin er ikke det nye tatoveringen min på håndleddet? P.s. Det var mange som lurte på hvilken parfyme jeg snakket om på story her om dagen da jeg hadde et reklamesamarbeid med Prisjakt. Parfymen heter Dolce & Gabbana Light Blue Sun Pour Homme EDT og er virkelig den beste herreparfymen jeg vet om! Den lukter rett og slett Ulrik for meg og er forresten IKKE sponset 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg