VÅR SISTE UKE I BLOGGERNE

Hei og god mandag til deg som leser! Nå går de siste episodene av Bloggerne på skjermen. Herlighet, så fort disse ukene har gått! Tusen takk til alle som følger med oss i denne sesongen. Selv om det er litt kjipt at det nærmer seg slutten kan jeg glede dere med at Ulrik, Severin og jeg er med i alle de resterende episodene!

I denne siste uken får du blant annet bli med oss inn i barndomshjemmet til Ulrik, hilse på de fantastiske foreldrene hans og bli med på en spennende ribbtur i vakre Måløy. Vår første familiefotoshoot er også på programmet og mye mer. Jeg gleder meg til å få et gjennsyn med alle disse fine minnene. Det er nemlig det som er vår store fordel med å ha alt på film i disse dager. Levende bilder fra de opplevelsene vi gjør er virkelig gull verdt og spesielt nå som vi er blitt en familie og dagene bare flyr avgårde.

Det er rart og litt rørende å tenke på vår reise i Bloggerne fra start til nå. Vi har grått, vi har ledd, vi har delt store øyeblikk og vi har bydd på det meste som hører vår hverdag til. Vi har fått mye ros, men også noe kritikk og lært en hel del av alle typer tilbakemeldinger som har kommet. Jeg håper at du som følger meg og oss gjennom denne bloggen føler at du kjenner oss enda bedre etter disse fire sesongene som har gått på tv, og at du ønsker å følge med oss hvor enn veien går videre..

Ja, vi gjør feil og ja vi dummer oss ut. Men vi har humor, en masse selvironi og lever generelt med god samvittighet fordi vi vil alle godt.

0 kommentarer

Siste innlegg