UKENS SPØRSMÅL & SVAR

Hvordan har du det?

– Jeg har det veldig bra med Ulrik og Severin. Vi lever virkelig familiedrømmen og det er jeg enormt takknemlig for. Men jobbingen tar mye krefter om dagen. Jeg blir liksom aaaaldri ferdig med det jeg skal og hodet mitt er et eneste stort kaos.

Hvor høy er du?

– 164

Hva veier du?

– Jeg veier mindre enn jeg gjorde før jeg ble gravid, men jeg har også mye mindre muskler nå enn hva jeg hadde før jeg ble gravid og trente regelmessig.

Vil du ha flere barn?

– Jeg vet ikke.

Hadde Ulrik og Severin klart seg knirkefritt uten deg en hel helg?

– Ja, det tror jeg absolutt. Men jeg tror også at Ulrik hadde vært utslitt uten min hjelp en hel helg. Hehe!

Hvem ligner Severin mest på nå?

– Noen sier meg, mens andre sier Ulrik. Jeg ser litt av oss begge. Hva synes dere?

Hvilke andre navn tenkte dere på enn Severin?

– Saga, hvis det ble en jente. Noe jeg var overbevist om at han var ganske lenge.

Hvor i Kristiansand bodde du da du var liten?

– I Galgebergtangen. Det var og er fortsatt en vakker plass!

Når reiser dere til Kroatia?

– I morgen tidlig. Jeg må pakke i natt etter at Severin har sovnet.

Ammer du fortsatt?

– Litt, men det begynner å nærme seg slutten. Det er bittelitt trist, men aller mest deilig. Spesielt fordi han har begynt å bite meg med sine fire skarpe tenner og det er mildt sagt vondt.

Hva har du gjort med leppene dine?

– Jeg har tatt permanent makeup. Derfor er de litt tørre nå i healing prosessen, som det heter.

Synes du Sophie Elise er et bra forbilde?

– På mange måter, ja 🙂

Synes du at du selv er et godt forbilde?

– Både ja og nei. Når det er sagt så synes jeg gode forbilder er personer som både gjør og selvfølgelig innrømmer feil.

Er du komfortabel i kroppen din nå etter graviditeten?

– Jeg begynner å bli det.

Ønsker du å gå ned mer i vekt?

– Ja. Eller, jeg vil bli strammere og få mer muskler igjen. Jeg driter egentlig i tallet på vekten.

Trener du ofte?

– Jeg har ikke kommet i gang med treningen etter fødsel dessverre. De gode rutinene starter når Severin begynner i barnehage.

Er Severin døpt i kirken?

– Ja.

Hvordan synes du at LV bagen fungerer som stellebag?

– Sånn passe. Det er nesten alltid kaos i det fordi den ikke er ment som stellebag og derfor ikke har forskjellige rom, noe som ville ha gjort den mer praktisk. Men jeg angrer ikke på kjøpet og størrelsen er perfekt.

Hvordan går det med hundene sammen med Severin?

– Det går bedre enn vi hadde drømt om! Severin leker masse med Ramp og Stella er veldig søt med ham.

Hva liker du og Ulrik å gjøre sammen på kvelden etter at Severin har sovnet?

– Vi pleier som regel å spise middag og så hoppe i seng for å samle nye krefter til Severin. Hehe!

God helg fra Severin og meg!

 

0 kommentarer

Siste innlegg