UKENS SPØRSMÅL & SVAR

Reklame// Nelly

Kan du lage en Youtube kanal?

– Kanskje, men det må bli etter sommeren når Severin begynner i barnehagen og jeg har mer tid til jobb igjen.

Hvor fort gikk du ned gravidkiloene etter fødsel?

– De forsvant etter de tre første månedene med amming.

Hvorfor ønsker du å slutte med ammingen før det har gått et år?

– Jeg ønsker ikke å slutte med ammingen ennå. Jeg ønsker bare at Severin skal ta flaske i de tilfellene jeg kunne trenge hjelp for å jobbe eller bare avlastning for å ha litt barnefri.

Hva setter du mest pris på om dagen?

– Alt som kan spises. Hehe! Jeg har som sagt stor appetitt om dagen og et enormt søtsug som jeg ikke klarer å styre.

Hvorfor drikker du ikke brus med sukker?

– Fordi jeg synes det er waste. Jeg spiser heller ti ganger mer godteri og drikker lettbrus eller vann i stedet for å drikke sukker. Kalorier skal spises i min verden, med mindre det er snakk om gode drinker eller annen alkohol. Hehe!

Hva tenker du om debatten mellom Sophie Elise og Kristin Gjelsvik?

– Jeg tenker at debatten er kjempeviktig, men at bloggkonflikten er overdrevet og unødvendig.

Hadde du blitt lei deg om Severin vil endre på utseendet sitt når han blir eldre?

– Selvsagt. Derfor skal jeg gjøre alt jeg kan for at Severin skal få god selvtillit og ikke minst gi ham gode verdier slik at han forhåpentligvis aldri ønsker å endre noe ved sitt eget utseende.

Det går rykter om at du har opperert deg, stemmer det?

– What? Det stemmer ikke. Den eneste opperasjonen jeg har tatt er keisersnittet da Severin kom til verden.

Hvor gammel er Severin?

– Han blir 9 måneder om 3 dager!

Hvordan går mammalivet?

– Det går strålende! Jeg elsker å være mamma <3

Hvorfor er ikke Pia med i podkasten?

– Godt spørsmål! Hehe! Når det er sagt så er Pia i permisjon med lille Hermine. Kanskje hun vil være gjest en gang når permisjonstiden er over? Eller kanskje Pia og jeg skal starte noe annet sammen? Hvem vet 🙂

Har du bodd i Kristiansand?

– Ja. Jeg bodde i Kristiansand i noen år da jeg var liten, før vi flyttet til Halden.

Hvilken parfyme bruker du?

– Jeg bruker Mille Feux fra Louis Vuitton.

Krabber Severin?

– Ja, eller han “åler” seg fremover. Han krabber liksom ikke på knærne ennå, men det ser ut som om han vil gjøre det veldig snart.

Hvorfor er du blitt så aktiv på instastory?

– Fordi det er gøy å være aktiv på en mer personlig måte, slik jeg får mulighet til gjennom storyes på Instagram. Jeg håper at dere som følger meg setter pris på mer aktivitet fra meg generelt.

Har du mistet mange følgere etter at Severin kom til verden?

– Nei.

Hvordan sover du om nettene?

– Jeg sover lite og søvnen min er ganske oppdelt fordi jeg nattammer Severin flere ganger om nettene.

Hvordan blir det når Ulrik tar over permisjonen? Skal han ta nettene også?

– Tar over hva for noe? Jeg har ikke permisjon og skal heller ikke ha det siden jeg driver mitt eget selskap. Ettersom at Severin ikke tar flaske og fortsatt er avhengig av morsmelken min blir det vanskelig for Ulrik å tilfredsstille Severin om nettene.

Jobber Ulrik i 100 prosent stilling som pilot?

– Ja.

Hva jobber storesøsteren din med?

– Hun driver et vinimportfirma sammen med mannen sin og nylig startet hun med interiør. Sjekk ut @somehomes på Instagram!

Når starter assistenten din?

– Forhåpentligvis i starten av mai.

Hvor stor er den nye båten deres?

– Den er 49 ft.

Når skal dere sjøsette båten i år?

– 25. mars. Herregud, det er jo snaart!

Skal dere på noen festivaler i Norge i sommer?

– Ja, vi skal på Palmesus, Hvalstrandfestivalen, kanskje Stavern og selvfølgelig Vollenliafestivalen!

Hva gleder du deg mest til akkurat nå?

– Jeg gleder meg til bursdagen min 27. april! Den skal feires for første gang på lenge sammen med et knippe gode venner 🙂

 

(annonselenker) Genser HER/  Bukse HER

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg