UKENS SPØRSMÅL & SVAR

Reklame Cubus

Når kommer det flere episoder av podkasten deres?

– Det vet jeg ikke desverre. Vi ønsker som sagt å ta en pause frem til hverdagen blir mer normal igjen. For oss er alt veldig annerledes og usikkert først og fremst på grunn av Ulrik sin jobb.

Skal du og Ulrik begynne med YouTube?

– Nei, det skal vi ikke.

Hva og hvem var det som fikk deg til å le ordentlig sist?

– Det var pappa som fikk meg til å le ordentlig sist da han sendte et bilde av en gammel tegning av meg som Benedicte (storesøsteren min) tegnet i 2001. La meg si det sånn.. Jeg kommer aldri til å be henne om å tegne meg igjen. Ulrik sa at jeg så ut som en gorilla. Haha!

Hadde du sendt barna dine tilbake på skolen nå hvis du hadde skolebarn?

– Hvis de var store nok til å “klare seg selv” og forstå dette med å holde avstand, vaske hendene og så videre så hadde jeg nok sendt de tilbake.

Når tenker dere å sende Severin tilbake i barnahagen?

– Vi har ikke bestemt oss for når han skal tilbake ennå og er fortsatt der i tankegangen at vi ønsker å følge med på om smittetallene øker, men jeg håper selvfølgelig at vi snart kan føle oss så trygge som mulig og sende han tilbake til vennene sine i barnehagen.

Er søsteren din gravid?

– Ja! Hun venter en jente <3

Hva er det beste du kunne fått i gave og hvorfor?

– En ferie med familie eller venner er definitivt den beste gaven jeg kunne fått fordi gode minner sammen med de jeg er glad i varer for alltid.

Hvor gammel er Severin?

– Severin blir 2 år 20. juni.

Synes du ikke at Severin er litt for liten til å ha sin egen trampoline?

– I utgangspunktet trodde vi at Severin var for liten for trampoline i år, men etter å ha sett han hoppe på fetteren sin trampoline ble vi fort overbevist. Severin ELSKER å hoppe og har overraskende god balanse på trampolinen 😀

Er du og Ulrik flinke til å pleie forholdet?

– Ja, det vil jeg si. Vi prøver begge to på hver vår måte og kombinasjonen av vår innsats gjør i hvertfall meg sikker på at det vi har sammen er spesielt fint.

Hvordan føles det å være 30?

– Det føles rart å fylle 30 år, men jeg føler meg som sagt ikke som en 30-åring. Jeg føler meg som en 20-åring med mye erfaring og orden på livet. Hehe!

Har dere tenkt noe mer på hva dere gjør med de fryste embryoene i Trondheim?

– Nei. Jeg synes det er veldig rart å tenke på at de ligger der i fryseren og blir ikke en gang enig med meg selv om hva vi bør gjøre..

Hva synes du er det beste og det tøffeste ved å være mamma?

– Jeg synes generelt alt er ekstremt hyggelig med mammarollen. Det eneste negative med små barn i mine øyne er mindre søvn, men nå som Severin har begynt å sove gjennom hele natten og til 06/07-tiden om morgenen er det “problemet” løst, så jeg og vi har ingeting å klage på her hjemme.

Hvordan går det med deg?

– Det går bra med meg, men jeg blir veldig påvirket inni meg av alt som skjer rundt oss nå og synes det er usikkerheten rundt alt som er verst.

Ammer du fortsatt?

– Nei og det føles kjempedeilig å være ferdig med det. Severin hadde sin første dag helt uten amming onsdag morgen (da vi var på God morgen Norge).

Ønsker du deg større båt?

– Jeg elsker den båten vi har i dag og har ikke et “behov” for en større båt her og nå, men om jeg hadde vunnet masse penger i Lotto foreksempel eller gjort det megabra på aksjer så hadde det blitt større båt, ja. Hehe! Mye vil alltid ha mer på sjøen..

Hva er din neste store investering i garderoben?

– For første gang i livet er jeg blitt mer gira på å spare penger enn å bruke penger. Det har selvfølgelig mye å gjøre med denne corona-krisen og kanskje bittelitt å gjøre med at jeg begynner å bli voksen?

Er du opptatt av dyre merkeklær?

Overhodet ikke. Jeg kjøper mest rimelige klær og en av mine favorittbutikker er faktisk Cubus. De har alltid så mye fint og gode priser! Dagens anstrekk er foreksempel fra fra Cubus. Se link nederst i innlegget 🙂

TILBUD: Alle bukser og jeans –> Kjøp 2 og få 50% rabatt på den rimeligste her!

 

 

 

Jumpsuit HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg