UKENS SPØRSMÅL & SVAR

Reklame// NA-KD

Om du måtte få deg ny jobb i morgen og kunne valgt helt fritt, hva hadde du valgt og hvorfor?

– Sovende nattevakt. Eller er det hvilende nattevakt det heter? Neida, jeg ville valgt programleder for et eller annet kult TV-program.

Snakker Severin?

– Ja, han snakker ganske mye nå. Og etter lørdag med mormor som barnevakt lærte han ordet “lade”, som i sjokolade.. Hehe!

Har du noen hjertesaker?

– Ufrivillig barnløshet har vært og er fortsatt en hjertesak for meg. Snart kommer jeg med et godt tips på bloggen til dere som prøver å bli gravide <3

Hva er det mest romantiske med Ulrik?

– Det er vanskelig å si hva som er mest romantisk med Ulrik. Han er generelt mer romantisk enn meg og det setter jeg stor pris på.

Hva tenker du om foreldre som legger ut bilder av barna sine på sosiale medier?

– Jeg tenker at holdningene til bilder av barn som legges ut av oppegående foreldre på sosiale medier er litt for negative her i Norge, og tror helt ærlig ikke at det er mange barn som vil bli plaget av søte barnebilder på internett i fremtiden. Men jeg er likevel forsiktig med tanke på hva jeg legger ut av Severin, nettopp fordi jeg ikke kan vite det sikkert. Jeg sier bare hva jeg tenker og tror.

Hvorfor har du ikke åpent kommentarfelt?

– Fordi jeg ikke ønsker å bruke masse tid på å lese stygge ting om meg selv hver eneste dag.

Kan du skrive litt om hvordan dere fikk Severin til å sove på eget rom?

– Han sover ikke på eget rom.

Hvor mye trener du?

– Alt for lite og det er fordi jeg er syk hele tiden og da faller jeg ut av de gode rutinene mine.

Hvordan har du det om dagen?

– Jeg har det veldig bra, men jeg er litt stresset over at jeg har brukt alt for mye penger de siste månedene og derfor jobber jeg som en helt for å forsvare pengebruken min og ikke minst for å spare meg opp den bufferen jeg bør ha som selvstendig næringsdrivende.

Er du redd for at bloggingen skal ta slutt?

– Nei og ja. Jeg er ikke redd for at jeg ikke skal ha noe annet å drive med dersom bloggingen tar slutt, men jeg er redd for å miste jobben jeg elsker og sånn bør det jo være. For ja, jeg elsker jobben min som blogger og har endelig fått tilbake motivasjonen i hverdagen. Derfor skal jeg gjøre alt jeg kan for å beholde denne fantastiske arbeidsplassen som dere lar meg ha. Tusen takk <3

Tar du solarium?

– Nei, nei og atter NEI! Akkurat nå er jeg brun på grunn av spraytan.

Hva er det mest stilte spørsmålet du får?

– Det er: “Skal dere ha flere barn?”.

Hva blogger du aldri om?

– Krangler/uenigheter eller drama med familie eller venner.

Hvor kjøper du klærne dine?

– Jeg handler mye på NA-KD. Dagens antrekk er blant annet derfra (se lenker nederst i innlegget).

Hva er din neste store investering?

– Jeg har lyst til å investere i aksjer (les: i stedet for flere vesker). Men jeg har null peiling og må derfor settes inn i mye eller sete bort alt hvis jeg skal satse.

Når reiser dere til Bali?

Vi reiser 26. mars. Som jeg gleder meg!

Er du komfortabel med å vise deg i bikini?

– Jeg vet ikke. Det er så lenge siden jeg har gått i bikini. I fjor sommer følte jeg meg nemlig ikke vel i bikini og det er selvfølgelig ikke gøy. Når det er sagt så stoppet ikke de teite følelsene mine meg i å gå i bikini eller i å legge ut bilder av meg selv i bikini. Men om jeg ikke føler meg komfortabel med kroppen min i år så har jeg bestemt meg for å gjøre noe med det som å jobbe med meg selv og som å trene hardere 😉

Hvilket par på Love Island heier du på?

– Mie og Ali!

Hvilket realityprogram kunne du aldri vært med på?

– Farmen. Først og fremst fordi jeg ikke kan se for meg å reise fra Severin over flere dager enn maks en helg. Men også fordi jeg hater å jobbe fysisk med kroppen annet enn på trening og fordi jeg ikke mestrer noen form for håndarbeid. Så ja, jeg skjønner ikke hva jeg skulle bidratt med på gården annet enn å lage god stemning. For det kan jeg. Eller, kanskje ikke uten nok mat..

Tar Ulrik alle bildene som du legger ut på bloggen?

– Ulrik tar alle de bra bildene og jeg tar alle de amatørmessige mobilbildene. Kombinasjonen synes jeg personlig er det som gjør denne bloggen og meg som Influencer ekte og verdig til å ligge på topp. Ingenting er perfekt, men mye er bra.

(annonselenker NA-KD) Bluse HER// Bukse HER

RABATTKODE: Med kodeord metapicnakd får du 10% rabatt på hele NA-KD HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg