UKENS SPØRSMÅL OG SVAR

Får du gå i fred på gaten når du er ute privat?

– Jeg får ikke alltid gå i fred og det tar jeg som et STORT kompliment fordi alle som kommer bort til meg er hyggelige. Jeg opplever generelt oppmerksomheten positivt. Heldigvis 🙂

Du har blitt så flink til å trene. Merker du noe forskjell på formen?

– Tusen takk for det! Jeg prøver så godt jeg kan og har allerede merket at kondisjonen min er bedre. Rent utseendemessig ser jeg ingen forskjell, men jeg gleder meg veldig over den deilige følelsen jeg får av å trene regelmessig.

Hva er dine treningsmål?

– Jeg har et mål om å få synlige muskler i bein og armer. Jeg har et mål om at magen min skal bli like flat som den var da jeg traff Ulrik og så stram den kan bli etter en graviditet og et keisersnitt. I tillegg har jeg et mål om å få skikkelig sprettrumpe og tar selvfølgelig alle helsefordelene som kommer av trening som et stort pluss. Men det ville vært løgn om jeg sa at det å “være i form” alene er motiverende nok til å trene 5 ganger i uken.

Hvordan gikk du ned i vekt igjen etter fødsel?

– Med amming. Amming er den beste slankekuren ever for oss som er så heldige og få det til.

Hvor skal dere feire jul i år?

– Jeg tror vi skal feire jul hjemme i år, men hvem som kommer vet jeg ikke ennå. Jul med skilte foreldre og nye familiemedlemmer er alltid litt komplisert..

Hvordan går det med Severin i barnehagen?

– Det går kjempebra. Han trives, spiser godt og sover godt. Hva mer kan en mor ønske seg? 😀

Hvorfor ble stikkontakten photoshoppet bort på det ene bildet i innlegget hvor dere forteller om podcasten?

– Hehe! Det vet jeg ærlig talt ikke. Jeg tipper at fotografen som tok bildene lekte seg litt i Photoshop og kanskje ikke ble enig med seg selv om stikkontakten skulle være der eller ei. Tanken bak shooten var at bildet skulle illustrere den ekte hverdagen til Ulrik og meg. Hvis tanken hadde vært at alt skulle se helt picture perfect ut ville jeg vel ikke latt extensionfestene mine være såpass synlige? Resultatet (coveret) får dere se når vi publisrerer første episode.

Handler du brukt til lillemann?

– Vi har ikke handlet noe brukt til han ennå, men vi har arvet endel av fetteren hans som er 4 år eldre.

Hva synes du er det mest utfordrende med severin i hverdagen?

– Det var søvnen og det å aktivisere han nok som var det mest krevende før han begynte i barnehagen, men akkurat nå ser jeg ingen store utfordringer lenger.

Sover Severin bedre om natta nå?

– Severin sover fra ca 19 på kvelden og til 05-tiden om morgenen. Det er bra til og være han og luksus i forhold til alle de håpløse nettene Ulrik og jeg har vært gjennom siden Severin ble født.

Hvordan takler dere lite søvn?

– Jeg føler at vi har taklet det greit fordi vi ikke har hatt noe annet valg som med veldig mange andre småbarnsforeldre. Når det er sagt så tror jeg ikke at noen mennesker fungerer bra uten nok søvn over tid og stemningen her hjemme har definitivt blitt preget av at vi har vært slitne. Noe annet ville vært rart.

Når kommer neste sesong av Bloggerne?

– Det vet jeg ikke fordi vi ikke er med i neste sesong. Men jeg antar at den kommer over nyttår.. De pleier jo å slippe en sesong på våren og en sesong på høsten. Det blir spennende å bli bedre kjent med de nye profilene!

Hvis du fikk gå på Met galla og gjenskape en look som noen av stjernene har hatt før, hva hadde du gått for?

– Morsomt spørsmål! Det måtte blitt en av lookene til Kim Kardashian eller Kylie Jenner og mest sannsynlig denne eller denne.

Hvis du skulle lære degå spille et instrument, hvilket instrument ville du valgt?

– Piano, tror jeg. Det hadde vært gøy å kunne!

Paradise Hotel (sett at du var singel), I lomma på Silje eller 71 grader nord?

– Ingen av delene! Jeg har blitt spurt om å delta i et av disse programmene faktisk, men takket nei. Jeg er positiv til reality og synes at det er gøy med det meste på tv. Men jeg ville foreksempel aldri deltatt i et program hvor jeg måtte vært borte fra Severin over en lengre periode nå som han er liten. Det har jeg verken lyst til eller samvittighet til.

Hvilken superkraft ville du hatt hvis du kunne velge?

– Jeg hadde elsket å kunne fryse tiden slik at alle andre i verden stod helt i ro og jeg fikk gjøre meg ferdig med mitt eller eventuelt bare sove litt. Hehe!

Er du lei av krenkefesten? Føler du hele tiden at du må forklare deg?

– Jeg føler ofte for å forklare meg, men jeg føler ikke ofte at jeg må forklare meg. Det er kanskje den største forskjellen fra jeg startet å blogge til nå fordi jeg naturligvis har blitt tryggere på meg selv og mer selvsikker i min posisjon.

Hvor ser du deg selv om 2 år?

– Jeg tror og håper at livet om 2 år ligner veldig på livet jeg lever i dag, men at det selvfølgelig byr på nye utfordringer jobbmessig. Om jeg er heldig er jeg gravid igjen eller nylig blitt tobarnsmor 🙂

Hva er din største frykt i livet?

– Det er at noen nær meg eller at jeg selv skal bli alvorlig syk.

Husk at du kan stille spørsmål til ukens spørsmål på innboks her fremover! Ha en fin dag videre <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg