UKENS SPØRSMÅL OG SVAR

Reklame// NA-KD

Har du det bra?

– Ja, jeg har det veldig bra på alle måter og er utrolig takknemlig for nettopp det.

Hvordan er det å være mamma?

– Livet som mamma er hundre prosent annerledes enn livet før jeg ble mamma, men nå gir det også hundre prosent mening. Jeg elsker å være mamma og føler meg ekstremt heldig som fikk denne drømmen oppfylt.

Hvem ligner Severin mest på utseendemessig?

– Noen sier Ulrik, mens andre sier meg. Jeg ser bare Severin. Hva synes du?

Hvem ligner Severin sin personlighet mest på?

– Hm.. Vanskelig å si. Han er veldig bestemt og det vel egentlig Ulrik også. Det er mulig at Ulrik sier det samme om meg og min personlighet. Hehe!

Kan du lage en video av dine hårrutiner for styling?

– Jeg er veldig dårlig på video dessverre. Men jeg skal se hva jeg får til. Hva med en stylingvideo på Instagram @pilotfrue?

Har du fått ammehår mens du har ammet Severin?

– Ikke som jeg har lagt til merke.. Frisøren min har heller ikke sagt noe om det.

Hvor ofte har du og Ulrik sex?

– Hehe! Det har jeg ikke lenger oversikt over og det betyr vel at det ikke er ofte nok kanskje? Etter at lillegutt kom til verden har det naturligvis blitt mindre kjærestetid til Ulrik og meg alene. Fremover må vi bli flinkere til å prioritere forholdet fremfor alt annet.

Hvordan får du tid til å pynte deg hver dag?

– Jeg har ikke god tid til å pynte meg hver dag, men jeg prioriterer det så ofte jeg kan fordi jeg trives best på innsiden når jeg føler meg fin på utsiden.

Hvor mye tjente du forrige måned?

– Jeg tar ut det samme i lønn hver måned, som er 60 000 før skatt. Men jeg/firmaet mitt fakturerer for forskjellige summer gjennom året. Noen måneder er bedre enn andre, men det går heldigvis ganske bra. Eller, ganske? Jeg må slutte å underdrive når det kommer til hva jeg oppnår og får til i jobb. Det går jo faktisk VELDIG bra og det er jeg VELDIG stolt over.

(annonselenker NA-KD) Du finner kjolen min HER!

–> Og med kodeord “nygård15” får du 15% rabatt på denne kjolen og alt annet fra na-kd.com

 

Hva er ditt dyreste klesplagg?

– Hm.. Jeg har egentlig ikke så mye dyrt i klesskapet. De fleste klærne mine er fra Nelly, NA-KD, Zara og Ichi som alle er butikker med fornuftige priser. Sko og vesker er en annen sak, spesielt vesker. Der har jeg ingen fornuftige sperrer.

Hva er det aller beste med båtlivet?

– Det beste med båtlivet er den feriefølelsen man får bare ved å gå ombord. Selv om båten er stor så er den naturligvis mye mindre enn huset vårt og det positive med det er at vi som familie er mer rundt hverandre hele dagen. Noe jeg synes er skikkelig koselig. Ellers gir havet meg en helt speisell ro og den søvnen jeg får i båten er bare sååå herlig. For ikke å snakke om Severin. Han sover mye bedre i båt enn hjemme. Den er noe med de bevegelsene på vannet som er så utrolig behagelig.

Hvor kjøper du interiør til båten?

– Jeg skal vise dere flere bilder av båten innvendig når vi er helt ferdige med å innrede den. Til nå har jeg kjøpt endel på Bellas Hus og Royal Design. Pluss at jeg selvfølgelig har tatt med noe over fra den gamle båten.

Er penger og status viktig for dere?

– Både Ulrik og jeg trives best med god økonomi og jobber derfor hver dag for å opprettholde det livet vi har skapt sammen. Når det gjelder status vet jeg ikke helt hva du mener med det. Jeg forbinder bare det ordet med ungdomsskolen og videregående. Jeg kjøper meg ikke en dyr veske fordi jeg vil at andre skal tro at jeg er rik. Jeg kjøper meg en dyr veske fordi jeg er tullete glad i noen utvalgte merker og fordi jeg blir lett påvirket av andre influencere.

Har det kommet noen anmeldelser av boken din?

– Nei, ikke som jeg vet?

Har Severin sagt sitt første ord?

– Ja, han har sagt både pappa, mamma og hadet på sin søte måte som høres litt sånn her ut: “papapaaa, mamamaaa og hadije” 🙂

Hvordan var de første ukene etter at Severin kom hjem? Hadde du tid til deg selv?

– De første ukene var slitsomme, men selvfølgelig også fantastiske. Jeg hadde omtrent ingen tid til meg selv. Severin spiste jo heeeele tiden. Hehe!

Hvordan klarer du å kombinere jobb og mammalivet så godt som du gjør?

– Jeg føler ikke at jeg klarer det like godt som jeg ønsker, men tar bare en dag av gangen og stiller minst mulig krav til meg selv. Dette blogginnlegget startet jeg på tidlig på morgenen i dag, men siden jeg har en gutt med feber her hjemme kommer selvfølgelig han først <3

Savner du å feste?

Ja, MEN jeg savner ikke livet før Severin.

Når og hvor skal du feire bursdagen din?

Den skal feires på Telenor Arena 27. april, som er bursdagen min.

Hvem skal passe Severin når du skal feire bursdagen din?

– Min kjære kusine, Viola og mannen hennes, Eivind. To gode forbilder når det gjelder foreldrerollen og ikke minst to personer jeg virkelig stoler på når det gjelder alt 🙂 🙂

 

Husk kodeord “nygård15” for 15% rabatt på kjolen min her ♥

0 kommentarer

Siste innlegg