UKENS SPØRSMÅL OG SVAR

Hvordan har du det?

– Jeg har det veldig bra om dagen. Det er mye å henge fingrene i, men det er jo bare gøy og bra. Når det er sagt ser jeg frem til å få assistenten min på plass, da vil dere fort merke at jeg får enda mer tid til dere og det er hovedgrunnen til at jeg gleder meg 🙂

Kan du fortelle mer om assistenten din?

– Jeg skal fortelle mer om henne når hun starter. Hvis jeg får lov? Hun trives vel egentlig best bak kameraet, ikke foran. Selv om man skulle tro det motsatte når man ser henne. She is stunning!

Føler du at du må forsvare alt du gjør?

– Jeg føler ofte at jeg blir misforstått og det fører stadig til forklaringer fra min side fordi jeg så inderlig ønsker at du som leser skal forstå meg. Jeg mener at det bør være rom for å forstå hverandre selvom man kanskje ikke alltid er enige.

Er Ulrik pilot eller styrmann?

– Både styrmenn og kapteiner som flyr fly er piloter. Ulrik er kaptein.

Hvordan er det å ha en mann som er så mye borte fra deg og Severin?

– Jeg ser på jobben til Ulrik og turnusen hans som en fordel, ikke en ulempe i vårt forhold og i vårt nye familieliv. Det er såklart dager og netter jeg skulle ønske at jeg hadde han hjemme nå som Severin er såpass liten og krevende og ikke minst fordi jeg savner ham, men vi får jo også ekstra mye tid sammen når Ulrik først er hjemme og har fri siden fritiden hans er mer sammenhengende enn i det typiske A4-livet.

Hva slags båt har dere kjøpt, hvor stor er den og kan du vise flere bilder av den snart?

– Vi har kjøpt en motorbåt i merket Bavaria som er 49 ft. Jeg ønsker ikke å lage et eget blogginnlegg med bilder av båten, men det kommer jo masse bilder av den fremover fordi vi naturligvis skal bruke den mye.

Hvor skal dere reise med båten i sommer?

– Jeg vet ikke. Vi tar alt som det kommer og planlegger reisene våre ut ifra vær og vind underveis i sesongen.

Bruker du og Ulrik vest i båten eller er det bare Severin som bruker det?

– Vi har vester til alle som er med på båttur ombord, men Ulrik og jeg pleier ikke å ha de på oss med mindre det er dårlig vær eller vi må kjøre i mørket.

Hvilket land ville du flyttet til om du ikke skulle bo i Norge?

– Dubai? Hehe, neida. Sverige kanskje og isåfall Stockholm. Jeg er veldig hjemmekjær, liker å ha familie nært og enormt glad i Norge så jeg kunne ikke tenke meg å bo i et annet land. Utenlandsreiser/ferier derimot skulle jeg gjerne vært på oftere.

Blir dere boende der dere bor nå eller drømmer dere fortsatt om å bygge et hus i fremtiden?

– Vi blir definitivt boende her vi bor nå. Huset vi eier i dag er akkurat slik vi en gang drømte om å bygge.

Triller du ofte sammen med Pia?

– Vi var faktisk sammen på Sandvika Storsenter tidligere i dag og neste uke har vi avtalt en trilledate og lunsj her i Vollen. Når det er sagt så har vi ikke trillet sammen ofte de siste månedene, men jeg tror det blir mye oftere fremover nå som været blir varmere.

Hva er det beste med å bo i Vollen?

– Det må være alle de hyggelige menneskene som bor her, marinaen, de superkoselige lokale butikkene og den roen som ikke finnes i Oslo sentrum.

Hvilke rutiner har du for treningen din?

– Ingen dessverre. Jeg har satt treningen til side for jobb frem til Severin begynner i barnehagen til høsten.

Spiser du veldig sunt?

– Ja og nei. Jeg spiser ofte sunt og prøver å tenke fornuftig over hva jeg putter i meg mestaparten av uken, men jeg unner meg mye usunt også. Kanskje til og med litt for mye..

Hvordan klarer du å holde deg slank?

– Jeg tror det fortsatt skyldes ammingen, selv om jeg ammer betydelig mindre nå enn i starten.

Hender det at du skeier ut i hverdagen?

– Om det hender, sa du? Nå for tiden er det oftere at jeg skeier ut på en hverdag enn motsatt, så jeg må nok skjerpe meg litt fremover. Hehe!

Hva spiser du når du skeier ut?

– Noe av det beste jeg vet er franske makroner med pistasj. Anne Brith sine er selvfølgelig de beste, men jeg kan jo ikke mase på henne hver gang jeg blir fysen så disse fra Sebastian Bruno er en god nummer to.

0 kommentarer

Siste innlegg