UKENS PLANER

Reklame// NA-KD

Hei dere! Dagen i dag har jeg tilbragt med Ulrik fra tidlig morgen til nå. Vi har blant annet vært på den Filippinske ambassaden, hentet felger, spist en hyggelig lunsj, kjøpt oss nye antrekk til torsdag (og litt høstnytt til Severin), handlet matvarer til resten av uken og gjort et par andre ærender på Sandvika storsenter som tok lengre tid enn forventet. Blogg, mail og trening har derfor måttet vente helt til nå som Severin er på vei i seng..

I morgen skal vi podde sammen for andre gang og forhåpentligvis også slippe vår aller første episode av podkasten. Men kun hvis vi blir fornøyde med innspillingen. Verken Ulrik eller jeg ble nemlig fornøyde med vårt første forsøk og derfor utsatte vi oppstarten en hel uke. Hehe! Etter poddingen i morgen skal vi på babybesøk til bonusstoresøsteren min som har fått en nydelig liten jente og så blir det blogging, trening og annen jobb med samarbeidspartnere når vi kommer hjem igjen.

Torsdag er det tid for ny PT-time med Marien. Etter trening skal jeg til frisøren for å freshe opp håret mitt og gjøre meg litt ekstra fin til God Morgen Norge sitt 25-års jubileum. Snille mamma skal være barnevakt for Severin denne kvelden, slik at Ulrik og jeg kan dra på festen sammen 🙂 🙂

Fredag er det full jobbdag med bloggen, møter og annonser før vi inntar helgen med middag hos et vennepar på kvelden. Jeg håper at jeg klarer å presse inn en treningsøkt denne dagen også. Spesielt siden jeg skulket i går..

Lørdag og søndag er det hellig familietid. Vi får besøk fra kusinen min fra Halden som har passet Ramp i nesten to uker og har ikke lagt noen andre planer enn å hygge oss inne og ute (hvis været tilater det) før Ulrik skal tilbake på jobb igjen. Kanskje det blir en ny tur på Leos lekeland? Eller åpen bondegård? Vi får se!

(annonselenker NA-KD) Blazer: HER// Bukse: HER// Topp: HER // Boots: (utsolgt i grønne) finnes i beige: HER

Bag: (Louis Vuitton) lignende HER

RABATTKODE: metapicnakd

–> gir 15% rabatt på alt fra www.nakd.com her!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg