UFORDRAGELIGE UNGDOMMER

Natt til søndag var det tre ungdommer som prøvde å snike seg inn på tomten vår ene og alene for å være ekle. De var en jente og to gutter. I og med at vi har kameraovervåkning rundt hele huset vårt som tar opp og lagrer både bilde og lyd kunne vi enkelt se og høre disse ungdommene gjennom en app da vi våknet søndag morgen med en notification om bevegelse klokken 01:05 ved porten.

Jeg skal ikke gjengi hele samtalen til disse tre ungdommene fordi den oppleves ekstremt krenkende og de hadde blant annet en plan om å bryte seg inn på eiendommen vår for å tisse på huset vårt. Jeg vurderte faktisk å publisere hele opptaket på bloggen for å gi de en lærepenge, men i og med at disse ufordragelige ungdommene ikke ser ut til å være myndige velger jeg heller å ta kontakt med foreldrene deres, med mindre de kommer å ber om unnskylding selv innen uken er omme. Vollen er heldigvis ikke så stort og bildene vi har er klare og tydelige. Bildene jeg deler med dere er kun fra et av mange kameraer og er selvfølgelig sladdet.

Dersom Severin noen gang oppfører seg i nærheten av så dårlig som dette vil han få store konsekvenser her hjemme. Det å ha og ikke minst å vise respekt for andre mennesker er en av mange viktige verdier vi setter høyt i denne familien. Jeg vil tro at foreldrene til disse ungdommene ikke blir stolte over å få se og høre videoen av barna sine. Håper for deres del at de slipper det.

Jeg vil bare legge til at veien de står på mens de blir filmet er privat og eies av oss og naboene våre. Ungdommene har altså ikke lov til å oppholde seg her selv om de står utenfor porten. Jeg vil også legge til at naboene våre vet om og har godkjent kameraene våre. Det står forresten også tydelig skiltet at veien er privat og at at området er overvåket.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg