TURNUSLIVETS GODER

God kveld til deg som leser. Denne dagen startet med en ganske bra treningsøkt og hjemmekontor før jeg tok meg en laaang dusj som er luksus i seg selv som småbarnsmor, og gjorde meg klar til en hyggelig lunsj på Vinsj i Leangbukta sammen med Ulrik. Det er fordelen med jobben til Ulrik og ikke minst fleksibiliteten i min jobb. Vi føler en helgefølelse begge to når Ulrik er hjemme og er flinke til å nyte av turnuslivets goder..

Tl lunsj spiste jeg forresten en sykt digg veggisburger. Burgeren fikk meg inn på tanken om å bli vegetarianer på ordentlig, helt til jeg kom på at det snart er pinnekjøttsesong.. Hehe! Jeg elsker seriøst tradisjonsmat som blant annet pinnekjøtt og fårikål, men i hverdagen spiser jeg egentlig ikke så mye kjøtt. Eller, det går ganske ofte i karbonadedeig her hjemme, men det kunne jeg godt ha klart meg uten nå som det finnes så mange gode erstatninger. Dessuten synes jeg smakene og sammensetningene av all vegetarmat jeg får servert generelt er mer spennende. Så ja, mindre kjøtt i kosten er jeg helt med på. Men vegetarianer blir jeg nok aldri og som veganer hadde jeg blitt deprimert, tror jeg. Et liv uten egg liksom? Nei, litt av alt er mitt motto 🙂

Ellers har jeg overnattingsbesøk av kusinen min fra Strømstad i dag. Vi har vært på middag hos storesøster som disket opp med indisk mat, noe som passet meg ypperlig siden jeg er litt matlei og spesielt lei av den maten jeg lager selv. Hehe! Kanskje jeg skal melde meg på et matkurs eller noe? Det hadde nok ikke vært så dumt..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg