TILBAKE I GODE RUTINER

Jeg har brukt denne uken til å komme ordentlig i gang med gode rutiner for kosthold og trening igjen. Det er ekstra vanskelig å ha disse rutinene nå som vi er såpass mye på sjøen. Jeg vet ikke helt hvorfor, men det båtlivet fører fort til mye usunnheter og lite bevegelse. Sannsynligvis fordi jeg forbinder båten med ferie og det har jeg tenkt til å endre på denne sommeren. Jeg skal selvfølgelig ta meg ferie, men jeg kan faktisk ikke ha ferie fra april-september som jo er båtsesongen for oss. Det blir for drøyt. Hehe! Og fy søren, så deilig det er å kjenne på hverdagen igjen! Jeg er og blir et rutinemenneske som rett og slett blir lykkeligere av å trene regelmessig og i bedre humør når jeg spiser sunt.

Planen for helgen er selvfølgelig båten og helgen starter når vi henter Severin i barnehagen i morgen. For ja, helg er fortsatt helg og rutiner hører hverdagen til. Når det er sagt har jeg en tanke om en eller to treningsøkter ute i løpet av helgen, men det er bare fordi det er så utrolig digg. Det været her må vi bare nyte til det fulle, folkens. Jeg håper inderlig at 2020 kan gi oss en skikkelig sommer og at det blir mange av dager som i dag. Jeg lengter etter litt farge på denne hvite vinterkroppen og vet jeg ikke er alene om akkurat det. Vi fortjener tre måneder nå med sol og varme. Ferdig snakka.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg