TILBAKE ETTER SYKEFRAVÆR

Hei dere. Nå sitter jeg på Majorstuen og blogger mens jeg nyter en sukkerfri vaniljelatte og venter på at Ulrik skal bli ferdig hos frisøren. Jeg har spist så mye godteri og junkfood i det siste fordi vi har vært endel syke og bare daffet hjemme at jeg føler meg skikkelig ekkel. Det er selvfølgelig ikke sånn at man må spise usunt bare fordi man er syk, men hodet mitt mener det og når jeg ikke er i form er det som oftest sukker som frister, ikke salat. Men når jeg er frisk og aktiv frister det med sunnere alternativer. Jeg lever enten i en god sirkel eller i en “ond” sirkel. Det er ikke noe mellomting her i gården. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg ikke var så avhegig av at ting må være enten eller. Hvis dere skjønner? Jeg beudrer dere som har et mer avslappet forhold til livet generelt..

Selv om det snart er jul og løpet er kjørt for i år sånn kostholdsmessig så prøver jeg likevel å ta noen fornuftige valg på tampen av året. Lunsjen ble derfor inntatt på Lett og til middag skal jeg finne på et eller annet med fisk eller kylling. Apropos Lett.. Det var ikke billig, men fy søren så godt. Vi bestilte to forskjellige salater. En med laks og en med søtpotet og to forskjellige desserter som visstnok er sunne. Så ja, jeg kan jo forstå at det ble litt dyrt. Men 543 kroner for en enkel lunsj for Ulrik og meg på en helt vanlig ukedag er litt i overkant. Vi får droppe søtsakene eller velge vann neste gang.

Grunnen til at jeg er i Oslo er fordi Ulrik og jeg har spilt inn morgendagens podd av Julianne & Ulrik – Uten filter på Moderne Media. Etter en uke med sykefravær håper jeg at dere vil høre på oss igjen. Vi synes i hvertfall at det var utrolig hyggelig å være tilbake og gleder oss til å slippe episoden allerede klokken 06:00 i morgen tidlig.

Dagen i dag startet forresten ikke som alle andre dager og det er ikke tilfeldig at jeg ser ut som et bustehode. Mer om det i ukens podkast!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg