TIDENES DÅRLIGSTE TURNUS

Okei, nå er jeg offisielt s l i t e n. Dagen i dag og egentlig hele helgen har vært full av hyggelige avtaler, men det tar likevel på å være sosial for min del om dagen siden jeg sover veldig lite om nettene. Severin lever fortsatt i Dubai-tid, noe som vil si at han slokner tidligere enn før om kveldene og det er jo bra. Men han sover ikke lenge av gangen og våkner sykt tidlig om morgenene, så jeg kommer liksom aldri inn i noe godt mønster for min egen del. Han virker heldigvis både uthvilt og fornøyd når han er våken, så det er jo det viktigste.

Når det er sagt så har jeg hatt en superfin helg altså, og jeg mener ikke å klage. At jeg er trøtt er bare et faktum og en naturlig del av livet mitt som småbarnsmamma. Spesielt med tanke på at jeg prøver å jobbe fullt ved siden av “permisjonstiden” og spesielt de dagene Ulrik er borte på jobb som nå.

Høydepunktene denne helgen må være gårsdagen sammen med storesøster og tanteungen min, og fastelavenskos hos broren til Ulrik og niesene mine i dag.. Family first! Nei, nå må jeg se å hoppe i seng. Kjenner jeg Stella (den eldste hunden vår) rett skal hun ut og tisse om et par timer. Av en eller annen grunn har hun begynt med det midt på natten. Er det noen som har et godt tips til å få slutt på dette tissestyret om nettene? Hilsen oppgitte meg som føler meg som en nattevakt i blant med tidenes dårligste turnus.

Bildene over er forresten fra en fotoshoot med Kaja og Desiree fra @jentesnakkpod tildigere i dag. Temaet var girls night in/ sleepover og resultatet skal dere få se til uken. Da skal jeg også dele siste nytt om planene våre videre med podcasten som jeg virkelig gleder meg til å fortelle!

0 kommentarer

Siste innlegg