TANKENE MINE HER OG NÅ

Reklame// Nelly

Fy fader, så modig av et menneske å flytte til en helt ny familie i et helt ukjent land for to hele år. Jeg føler meg som verdens største pyse som aldri har vært på en liten ferie alene en gang.

Bare etter et døgn med en engelsktalende person i huset foregår mange av tankene mine også på engelsk. Ikke flytende engelsk, men noen ord her og der.

Jeg har verdens største søtsug om kveldene nå og det plager meg så sykt. For første gang i historien er Ulrik flinkere til å holde seg unna sukker enn meg og det plager meg egentlig enda mer enn selve søtsuget. Viljestyrken min pleier jo å være så mye sterkere enn hans..

Apropos søtsaker! Jeg har vært litt matlei i det siste. Ikke matlei som at jeg ikke har lyst på mat, men matlei som at jeg er lei av å lage og spise min egen mat. Ikke fordi jeg er lat, men fordi jeg ikke har nok kunnskap eller selvtillit til å lage alt jeg vil lage. Det meste er jo morsomere når man kan mer, og derfor er det helt sykt inspirerende at vi nå får inn flere asiatiske smaker på kjøkkenet vårt. I love asian food! Bare vent til neste middagstips kommer 😉

Og apropos Asia.. Herreguuud, som jeg gleder meg til Bali! Vi bestilte endelig flybilletter i går, så nå er alt i boks. Eller, alt og alt. Sommerkroppen må fikses litt på og med å fikse på kroppen så mener jeg selvfølgelig å trene. Hehe! Det er ikke meningen å flire, men i disse dager må man jo faktisk utdype en slik uttalelse for ikke å bli misforstått (les: drept på internett).

Apropos ingenting. Hvordan blir jeg kvitt de mørke ringene under øynene mine? Ja, jeg vet jeg må sove mer. Si det til Severin som ville stå opp 04:00 i dag, er du snill. Er det noe annet som hjelper?

Alle mine problemer er i-landsproblemer. Tenk, så heldig jeg er. Tenk så heldig Severin er. Tenk så heldig Ulrik er, og tenk så heldige vi som familie her i Norge er.

Det er rart at det går ann å bli glad i et menneske ved første møte. Jeg tror det handler om respekt. Respekt og selvfølgelig tillit.

(annonselenke Nelly) Du finner forresten den kule jumpsuiten min HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg