STAYCATION

Reklame// Ellos

Omg! Har dere sett at Ellos har lansert en ny kolleksjon som heter STAYCATION? Jeg har vært super fan av møbler og interiør fra Ellos lenge, men akkurat denne kolleksjonen er seriøst den fineste de har kommet med ever, etter min mening. Poenget med Staycation er å gi deg følelsen av hverdagsluksus, som å bo på et luksuriøst hotell hjemme..

Det er tydelig å se at både stoffene og materialene som er brukt i denne kolleksjonen er ment for å vare. Du finner alt fra sengetøy, puter, pynteting, håndklær, duker, møbler og tepper blant nyhetene, og jeg har falt for dette nydelige sengeteppet med tilhørende putetrekk i farge “mokkabrun”, i tillegg til nytt sengetøy og putevar i hvitt (som alltid) <3
Sengeteppe HER// Putetrekk HER// Sengesett HER
Nå vurderer jeg å bestille flere håndklær i denne freshe sennepsgule fargen og denne herlige baderomsmatten. Severin hadde definitivt elsket å få en skilpadde på badet og det skjønner jeg for den er jo supersøt 😀
Baderomsmatte HER// Håndklær HER// Laundry bag HER// Putevar HER

RABATTKODE: 415414

–> Gir 30% rabatt på den dyreste varen på ordinære priser (inklusiv eksterne varemerker)* + 5% extra rabatt på ALLE produkter med nedsatte priser (til og med på salgsvarer).

Rabattkoden er gyldig t.o.m 29/2. <–

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg