SPORTY FREDAG

Reklame// Cubus

Hei og god fredag! Selv om jeg har aller mest lyst til å utsette mine nye og gode treningsrutiner til over helgen så bestemte jeg meg for å avslutte uken med en bra start før jeg dykker dypt ned i godteriposen. Det er jo så sinnsykt deilig å være frisk igjen og det feiret jeg rett og slett med en aldri så liten svetteøkt.. Jeg er fortsatt litt snufsete, men i disse tider er ikke akkurat det noe å klage over. Derfor var det på høy tid med trening etter flere ukers pause på grunn av alle mulige basselusker fra barnehagen. Om bare tre uker reiser vi som sagt til Bali, så nå må jeg kjøre på her. Hehe! Men nok om det og over til helgens planer..

I kveld står hjemmelaget sushi og noe godt i glasset på menyen. Vi har blitt flinkere til å samles rundt spisebordet til middag her i huset etter at Regien ble en del av familien og fredager er det noe helt spesielt ved, synes jeg. Ikke at vi spiste hver for oss før altså, men det var mindre høytidelig og oftere i sofaen foran tv-en, noe som selvfølgelig også er helt innafor en gang i blant.

I morgen skal vi på noe Vennebyen-greier med Severin og søndag får vi besøk av Pia og Kristian med datteren sin, Hermine. Dette blir en fin helg. Akkurat passe aktiv for vår kjære lille Severin og akkurat passe avslappende for oss voksne. Følelsen av helg og lave skuldre er alltid deilig. Spesielt etter at Severin begynte i barnehagen. Det gjorde hverdagen min mye mer strukturert og overkommelig med tanke på at jeg kan legge bort jobb når Severin er hjemme, eller i hvertfall når Severin er hjemme og våken.

(annonselenker Cubus) Jakke HER/ T-skjorte HER// Verdens diggeste treningstights HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg