SPØRSMÅL & SVAR PÅ STARTEN AV UKEN

Skal du slutte å blogge?

– Nei, det har jeg ingen planer om 🙂

Hvorfor trekker dere dere fra Bloggerne?

– Vi har elsket å være med i Bloggerne og aldri angret på vår deltakelse. Produksjonen og alle vi har møtt gjennom innspillingen har behandlet oss veldig bra, men det er en tid for alt og nå føler vi at vår tid er over der etter 4 fine sesonger.

Får vi se mer av dere på TV?

– Tja, hehe!

Kan du fortelle om de nye prosjektene deres?

– Det er desverre lite jeg kan fortelle her og nå, men jeg lover at dere skal få mer og ikke mindre av oss fremover.

Skal du og Ulrik begynne med YouTube eller podkast?

– Vi har snakket mye om begge deler, men fortsatt ikke bestemt oss helt. Jeg har aldri drevet aktivt med YouTube, så tror det kunne vært gøy. Når det er sagt så savner jeg å podde. Det er jo der de gode og dype samtalene kommer frem.

Hvordan går det med Severin i barnehagen?

– Det går superbra! Han gråter litt ved levering om morgenen, men det gir seg veldig fort heldigvis. Vi har bare hatt korte dager til nå og vil nok fortsette med det en god stund til slik at han tilvenner seg alt det nye i et behagelig tempo.

Sover Severin fortsatt lite?

– Huff, ja. Den søvnen har vi ikke fått helt styring på. Natt til i dag hadde han faktisk sin beste natt på lenge som vil si at han sovnet i 21-tiden og våknet først i 04-tiden. Vanligvis våkner han 4-5 ganger om nettene hvor vi jobber hardt med å få han tilbake i søvn igjen.

Har du begynt å trene igjen?

– Jeg skal ha min første treningsøkt her hjemme i dag etter at jeg er ferdig med dette blogginnlegget. Planen er å få til minst 5 økter i uken fremover. Nå som Severin går i barnehagen har jeg endelig tid og det er ikke motivasjonen det står på. Derfor er det en gira og lettet jente som skriver til dere i dag.

Hvordan går det med hundene?

– Det går bra med de, minus at Ramp har begynt å markere overalt. Vi vasker derfor dyner og puter nesten hver dag og det er utrolig slitsomt. Nå vurderer vi å kastrere han..

Prøver du å bli gravid?

– Nei, men jeg ønsker meg et søsken til Severin i fremtiden.

Skal du sette inn de eggene dere har på frys i Trondheim?

– Jeg tror ikke det og det er fordi jeg ikke tror vi orker å gå gjennom samme prosess en gang til. Skuffelsene var så ekstremt tøffe for kroppen, for psyken og for forholdet.

Kommer dere til å adoptere hvis du ikke blir gravid igjen?

– Vi har snakket mye om adopsjon som en fantastisk mulighet, ja.

Er det Andrea fra The Voice som dere kjenner som er med på Stjernekamp nå?

– Jaaaa! @andreasantiagoofficial <3 Heia, heia!!

Lurer du på hvor du kan stille meg spørsmål? Jeg åpner opp for spørsmål en gang i uken på story på Instagram. Følg meg på –> @pilotfrue

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg