SOMMERFERIEFØLELSE

Ops! Det gikk visst noen dager før jeg fikk satt meg ned foran tastaturet. Det var ikke planen, men jaja.. Det derre “Snakkes i morgen” tullet må jeg nesten gi meg med. Målet er å oppdatere denne bloggen hver dag og jeg skal komme dit igjen, men hver gang jeg skriver at vi snakkes i morgen så skjer det typ aldri og derfor skal jeg slutte med akkurat det siden jeg vil tro det er irriterende for dere som klikker dere inn her.

Når det gjelder mitt fravær så vet jeg ikke helt hva jeg skal skylde på, bortsett fra at jeg kjenner på en slags sommerferiefølelse. En følelse som er utrolig deilig og som jeg ikke kan huske sist jeg hadde. For nei, jeg hadde ikke denne følelsen i fjor sommer. Da var jeg jo høygravid første del av sommeren og den andre delen var jeg helt fersk i rollen som mamma og da var naturligvis ikke skuldrene mine lave. Denne sommeren har jeg derimot fått både hodet over vann igjen, litt mer søvn, lavere skuldre og vært med på endel festligheter som hører sommeren til.

På fredag spilte jeg som sagt inn siste episode av Jentesnakk sesong 1 sammen med Kaja og Desiree, etterfulgt av Sommerlatter, dinner and drinks på Asia og utgang på Louise som jeg var så heldig å bli påspandert i bursdagsgave fra jentene mine. Dagen, stemningen og hele opplegget føltes som tidenes sommeravslutning som jeg aldri kommer til å glemme. Fy søren, så hyggelig vi hadde det! Siste episode av Jentesnakk kommer om få dager.

Til uken reiser Ulrik og jeg med båten til Kristiansand sammen med noen venner. Der skal vi på Palmesus, noe jeg også har gledet meg til lenge. Men nå som det nærmer seg begynner jeg også å grue meg. Saken er at jeg aldri har vært borte fra Severin i mer enn en natt av gangen og nå blir jeg borte fra torsdag-søndag (les: hvis jeg klarer). For bare av å skrive dette til dere nå får meg helt på gråten. Ikke fordi jeg er redd for at det ikke skal gå bra. Det er moren min som skal passe ham og jeg vet at hun kommer til å takle det veldig fint. Dessuten vet jeg også at Severin kommer til å kose seg utrolig masse med henne. Hun er nemlig verdens sprekeste mormor med mer energi enn de fleste. Derfor kommer han til å være så opptatt med lek og moro at han glemmer både mamsen og papsen. Det er bare rart og skummelt å tenke på at jeg ikke skal være der når han våkner i flere netter på rad. Jeg er vel bare bekymret for at han skal savne mammaen sin eller lure på hvor jeg er. Mest sannsynlig er det vel bare jeg som kommer til å savne han siden dette blir såpass uvant for meg.

Legger ved noen bilder fra fredagen. Vi snakkes.. En eller annen gang. Snart, håper jeg. Hehe!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg