SOM ET NYTT FAMILIEMEDLEM

Hei mine kjære lesere! Det er på tide at dere får møte verdens skjønneste jente som allerede betyr mye for både Severin, Ulrik og meg. For ja, jeg tuller ikke når jeg sier at det føles som om vi har fått et nytt familiemedlem her hjemme. Jeg håpet at det skulle føles sånn, men jeg kunne ikke vite det sikkert. Jeg tuller heller ikke når jeg sier at det føles som om vi har kjent henne lenge. Det blir kanskje fort slik når man bor i samme hus? Ikke vet jeg. Alt er nytt for meg og for oss tre, mens Regien er den erfarne. Erfarne og modige.

Jeg føler meg heldig. Veldig heldig. Tenk at det var nettopp Regien som skulle komme til oss her i Vollen. Snille og søte Regien. Dette blir to fine år. To veldig fine år! Jeg gleder meg masse til alt vi nå skal oppleve sammen som en familie på fire. Jeg gleder meg til alt hun skal lære oss og ikke minst så gleder jeg meg til alt vi skal vise og introdusere henne for av det vi har å by på i fantastiske Norge.

Her er et bilde fra dagens middag som Regien lagde til oss. Middagen som ble servert i dag var forresten ikke hvilken som helst middag, men Regiens favorittrett fra Filippinene. Garlic butter shrimp, heter retten. Det smakte annerledes, men også godt. Som Regien selv sier: “Aupair is about cultural excange.” <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg