SNART TILBAKE PÅ SKJERMEN!

Nå er det ikke mange dagene igjen til vi er tilbake på skjermen! Fra 1. Nyttårsdag ser du oss på TV2 Sumo i den nye sesongen av Bloggerne som nybakte foreldre til vår kjære Severin. Her fortsetter vi med å spre hverdagsgede, som Ulrik så fint kaller det og byr på nye sider av oss selv.

Jeg gleder meg veldig til de aller første episodene hvor vi får et rørende tilbakeblikk på sykehuset og de aller første dagene som en ordentlig familie. Herlighet, så fort tiden har gått fra fødsel og frem til nå. Jeg skal innrømme at det er mye som er glemt av det vi har filmet som gjør det ekstra spennende for meg å se på også. Jeg skylder på ammetåken. Hehe!

Jeg håper at du skal følge med på nettopp denne sesongen. Grunnen til det er fordi jeg føler at du blir enda bedre kjent med meg og oss gjennom skjermen enn bare gjennom tekst og bilder på denne bloggen. Både Ulrik og jeg er åpne og ærlige i alle kanaler, men det som publiseres i sosiale medier vil alltid være mer gjennomtenkt enn det som vises på tv. For i Bloggerne treffer oss virkelig helt uten filter. Her har vi nemlig ingen mulighet til å påvirke innholdet i ettertid, noe som gjør det så ekte og nært det kan bli. Og siden dette er vår tredje sesong er vi bltt skremmende vant med kameraene..

0 kommentarer

Siste innlegg