SLIK FÅR JEG SILKEMYKT HÅR!

Reklame | MayBeauty

Det er mange som spør meg om hvordan jeg holder håret mitt så sunt og friskt gjennom hele året, og spesielt nå på vinterhalvåret hvor vi nordmenn blir utsatt for mye tørr luft. Jeg utsetter meg jo også ofte for både striping, føning, krølling og retting med varmetang som selvfølgelig sliter på håret mitt. Men siden jeg er like flink med hårpleie som med hudpleie ser jeg virkelig verdien av den lille tiden jeg investerer på badet.

Noe jeg bruker fast er May Beauty sin Moroccan Miracle Hair Serum, og det har jeg faktisk gjort i lang tid for å holde tuppene mine fine og myke. Det som er så fint med nettopp denne håroljen er at den også beskytter mot uttørking fra andre stylingprodukter, pleier skadet hår og gir glans. Serumet passer til alle hårtyper, temmer kranglete buster, lindrer ihjelbleika lengder og gjør rett og slett håret lettere å gre, som en slags “balsam” for floker, noe som er fint for meg med extensions.

eg husker da jeg ble introdusert for hårolje for første gang og ikke visste hvordan det skulle brukes. Det endte med at jeg brukte altfor mye produkt fordi jeg ikke leste ordentlig på flasken. Hehe! Oppskriften er jo egentlig veldig enkel; 1-2 pump i hånden skal påføres hårtuppene. Jeg tar alltid denne håroljen i nyvasket hår før jeg grer meg, for da glir børsten enklere gjennom håret og selve børstingen sliter mindre.

Men selv om jeg ikke vasker håret hver dag så bruker jeg Moroccan Miracle Hair Serum daglig. Den kan nemlig også påføres i tørt hår, slik som jeg har gjort her i dag. Jeg bruker den som en slags varmebeskyttende i hårtuppene før jeg styler håret mitt og faktisk som et stylingprodukt når jeg har krøllet håret mitt i stedet for stiv og ekkel hårspray for at krøllene skal bli mer naturlige og holdbare.

Moroccan Miracle Hair serum passer til alle hårtyper og inneholder naturlige ingredienser som til eksempel: argan olje, mandelolje, olivenolje og linfrøolje. Håroljen gir en naturlig skinnende glans og gjør virkelig håret mitt mykere og lettere å håndtere.

Hva bruker du for å pleie håret, og har du kanskje også lyst på denne? Jeg vil anbefale håroljen som en vinner blant årets julegaver 🙂

Nå kan du også teste hårserumet eller kjøpe den til noen du er glad i og få med en fantastisk Moroccan Miracle hårmaske i julegave verdt 199 kr på kjøpet!

Moroccan Miracle Hair Mask er forresten skånsom for håret og selvfølgelig ikke testet på dyr. Hårmasken kommer med en hette og inneholder naturlige ingredienser som pleier og styrker håret ditt mens du kan slappe av og gjøre andre ting, som å se på tv eller lage middag.

Resultatene kommer etter første gang og håret holder seg fint med regelmessig bruk. Jeg tar denne hårmasken en gang i uken nå om vinteren hvor håret mitt er noe vanskeligere å håndtere og trenger litt ekstra pleie. På grunn av de gode resultatene den gir meg vil jeg anbefale deg som bor her i kalde Norge om å gjøre det samme, nemlig å ta vare på håret deres. Denne masken tar rett og slett vare på håret og etterlater seg et glansfullt og mykt resultat som jeg virkelig nyter. Benytt deg av tilbudet for en herlig treat til deg selv eller som en fantastisk gave til noen du er glad i. Flere i familien får faktisk denne fantastiske masken blant julegavene under treet i år, fordi jeg ønsker at de skal skinne like mye som meg. Dessuten er det utrolig behagelig med slik egenpleie og jeg mener at alle fortjener den lille tiden det tar. Mange trenger bare et lite spark i rumpa for å skjønne hvor nødvendig det er å ta vare på både hud og hår. Derfor er disse de perfekte julegavene til venninnen din, moren din, søsteren din, tanten din eller andre kvinner som du bryr deg om ♥

Du får 1 hårmaske verdt 199 kr, GRATIS ved kjøp av håroljen eller når dere handler annet valgfritt produkt fra May Beauty. Bruk koden “PILOTFRUEGAVE” eller kjøp ved å trykke på linken HER!

0 kommentarer

Siste innlegg