SKIKKELIG JENTESNAKK

Ny episode av jentesnakk er ute, boys and girls. Vi snakker om sex, mensen og prevensjon. Så ja, denne uken byr vi på skikkelig jentesnakk og deler ganske intime saker. Eller skal jeg si flaue? Du får høre på episoden HER og avgjøre selv.

Jeg legger ved litt bilder fra dagen i dag hvor mor (les: meg altså) har hatt litt barnefri og kost seg i hovedstaden sammen med jentene sine, mens pappa Ulrik og Severin koste seg alene hjemme. Herregud, så hyggelig vi jentene har det på disse innspillingsdagene. “Inspillingsdagene”, vet du.. Selve innspillingen tar bare en liten time, men vi pleier som dere sikkert har skjønt og møtes før vi spiller inn eller henge litt sammen etter at vi har spilt inn for å planlegge episodene fremover og for å catche opp.

Jeg unner seriøst alle å ha så gode venninner som Kaja og Desiree. Ikke minst unner jeg alle jenter tid med venninner i løpet av en uke. Unge jenter, voksne damer og eldre kvinner. Mødre eller ei. Jentesnakk er viktig uansett alder og uansett stadie i livet. I morgen får jeg som sagt besøk av to andre gode venninner som jeg skal varte opp med et eller annet godt til middag. Åh, jeg er bortskjemt. Bortskjemt med mange gode vennskap som jeg virkelig skal ta vare på <3

0 kommentarer

Siste innlegg