SISTE SJANSE!

Reklame// Chiquelle.no

Hei dere! Jeg ville bare minner dere på rabattkoden PILOTFRUE15 som gir dere 15% rabatt på Chiquelle.no her! De har helt sykt mye fint og spesielt mye vårnytt som dere bare MÅ sjekke ut. Genserkjolen jeg har på meg under er en av mine nye favoritter i garderoben. Det er liksom en kjole jeg kan bruke til både pent og i hverdagen. Jeg gleder meg skikkelig til været blir litt varmere og jeg kan bruke denne kjolen med bare bein og støvletter eller joggesko. Du finner forresten kjoen her. P.s. Vær rask om du vil benytte deg av rabattkoden min, for den går ut om bare en dag så dette er siste sjanse!

Jepp.. Speilet var støvete, men samma det. Nå må jeg løpe. Barnedåp i Vikersund neste! Goood søndag videre <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg