SELVDISIPLIN

Reklame// Nelly

Jeg skjønner ikke hvor timene blir av og det gjør meg ganske flau nå som jeg har så mye tid for meg selv hver eneste dag siden Severin går i barnehagen. Men det er vel egentlig bare et godt tegn på at jeg har nok å drive med? Og nei, jeg sitter ikke hos beautysalonger dagen lang. Mange tror nok det, noe jeg bare synes er festlig. Jeg tror ikke at folk tenker det fordi jeg er så forferdelig pen altså, men fordi jeg har muligheten til å leve et slaraffenliv om jeg ønsker det, noe jeg ikke ønsker. Jeg ønsker nemlig å bruke dagene mine på jobb og trening fra Severin er levert på morgenen og til vi henter han på ettermiddagene. Trening i arbeidstiden er selvfølgelig luksus, men akkurat det unner jeg meg siden jeg ser på trening som noe nødvendig som må prioriteres i min jobb, og siden jeg ikke ønsker eller trenger å bruke tid på det når Severin er hjemme.

Det frister ofte å krype tilbake i sengen når jeg er alene på dagtid. Spesielt etter netter med ekstremt lite søvn, men jeg klarer heldigvis å styre meg og det er bare fordi jeg har selvdisiplin. Uten det hadde jeg ikke overlevd som blogger med hjemmekontor. Her er planen min for resten av denne arbeidsuken for dere som lurer på hva jeg gjør på jobb..

Torsdag:

08:00 Kontortid + regnskap

– Ulrik leverer Severin i barnehagen

10:00 PT-time med @ptcornell

12:00 Møte journalist.

13:30 Jobbe med salg og oppfølging av annonsører sammen med Ulrik.

15:00/15:30 hente Severin <3

Fredag:

08:00 Besøk av @stylingbychristiane for styling av sminke og hår.

– Ulrik leverer Severin i barnehagen

10:00. Fotoshoot sammen med Ulrik til nytt prosjekt som jeg snaaart skal fortelle dere om!

12:00 Lage ny header til bloggen!

13:00 Kontortid + to telefonmøter med to av mine sponsorer.

14:00 Trening av kondisjon (kortintervall) + mage og core

15:30 Hente Severin i barnehagen –> HELG

Vil dere at jeg deler ukeplanene mine på starten av uken fremover? Jeg ser det er flere av de svenske bloggerne blant annet som deler slike planer og personlig synes jeg det er en ganske fin måte å få innblikk i hverdagen deres på 🙂

(annonselenker Nelly) Skjorte: HER// Bukse: HER// Støvletter: HER// Mac cover: Louis Vuitton

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg