SELVBRUNING, HELGENS PLANER & SERIETIPS

Reklame Nelly

Hei og god torsdag, mine kjære venner! Mens Ulrik står på og pumper på treningsrommet har jeg smurt meg inn med selvbruningskrem fra topp til tå etter en lang dusj med hårvask og shaving av både legger og lår. Det tar omtrent like lang tid med disse prosedyrene mine som en liten treningsøkt og jeg føler at egenpleie hjelper akkurat like mye på selvtilliten som trening her og nå. Hehe! Dessuten vil jeg heller komme meg ut i solen så fort som mulig og nyte resten dagen. Jeg ser at det er meldt kaldere og gråere til uken, så det gjelder å utnytte hver eneste solstråle utendørs før den tid.

Vi planlegger helgen på sjøen. Båten ble ferdigstilt for sesongen i går og er tilbake på vannet allerede. Det betyr at jeg egentlig bare må hive meg rundt og pakke for Severin og meg for at vi alle skal komme oss avgårde. Vi har såklart det meste av ting vi trenger liggende på lugarene våre, men jeg klarer likevel ikke å dra avgårde uten en eller to ekstra bagger med “dersom atter og hvisom atter”-klær.

Over til noe helt annet.. Har du ingen planer i helgen? Er du syk og ligger hjemme? Eller er du kanskje i karantene? Jeg vil gi deg et serietips og det er serien “Kalifat”. Jeg svettet bokstavelig talt i hendene gjennom hele sesogen og klarte ikke å legge meg før jeg hadde sett alle de 8 episodene som ligger på Netflix. Kort fortalt så handler serien om et planlagt IS-angrep, noen unge jenter som blir hjernevasket til å bli Syriafarere og martyrer og en politikvinne som jobber i Sveriges PST med å overvårke islamister. Så ja, jeg er litt trøtt i dag, men det var det verdt. Fy søren, for en spennende og grusom serie. Den fikk i hvertfall meg til å tenke over hvor fantastisk bra jeg har det her i Norge, og ikke minst hvor små “problemene” mine er. Bridget Jones-moment.. Dere vet da Bridget sitter i fengsel i Thailand (The Edge of Reason) og tar seg selv i at hun sitter innelåst sammen med kvinner som virkelig har grunn til å klage på ektemennene sine? Avsporing, men dere som vet skjønner. Jeg fikk litt sånn følelse av å se Kalifat fordi jeg kom på de små hvedagslige tingene jeg klager over til Ulrik som at han tror at kjøkkenet vårt er gangen i huset med tanke på jakker og sko og så videre.. Hehe! Irriterende, men også verdens minste problem når jeg tenker litt over det.

Sett (shorts & genser) HER!

25% OFF NLYBYNELLY WITH CODE: NLYSUMMER HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg