SAMVITTIGHET OG EFFEKTIVISERING

Reklame// Nelly

Da har Severin sovnet for natten, tror jeg. Og det betyr at jeg må bruke resten av kvelden til alt som skulle ha vært gjort denne mandagen. Jeg velger å starte med å si hei til dere og ta alt det kjedelige etterpå. For selv om det kanskje ikke alltid virker sånn så synes jeg det fortsatt er veldig gøy å blogge. Det er bare ikke så gøy når jeg må stresse med å være kreativ. Da sier det seg selv at motivasjonen dabber av, men nok om det..

Ulrik har vært på stopp (overnatting på jobb) i tre dager nå. Han pleier ikke å være så lenge borte av gangen, men når det skjer merker jeg at jeg savner han ekstra mye her hjemme. Spesielt med tanke på at jeg alene skal ta vare på et barn, hunder, hus og jobb. Jeg har foreksempel konstant dårlig samvittighet ovenfor hundene når Ulrik er på jobb. De får verken nok kos eller nok turer sammenlignet med hva de fikk før Severin kom til verden. Men sånn er det kanskje for alle familier med små barn og hunder? Heldigvis har vi gode hjelpere i nabolaget som går noen ekstra turer med de i uken. For ja, jeg husker at jeg sa at det ikke ville bli noe problem med vogn og to hunder i bånd. Eh, der bommet jeg totalt. Det er jo helt umulig! I hvertfall med våre hunder som alltid går hver sin vei og frem og tilbake. Så ja, jeg skal innrømme at jeg var litt for høy på pæra da jeg gikk gravid og fantaserte om hvor idylliske disse trilleturene med hundene skulle bli. Jeg tok feil.

Ellers er jeg godt i gang med planleggingen av min nye hverdag. Jeg prøver nemlig å effektivisere ting og jobbe smartere fremover for å levere både hyppigere og bedre innhold til dere, og for at hverdagen min skal fungere best mulig. Planen er skaffe meg en assistent og jeg har allerede funnet den beste personen for stillingen. Nå håper jeg bare at hun takker ja til tross for reiseveien, siden jeg virkelig ikke kan tenke meg en bedre person å samarbeide med enn henne. Vedkommende er en jeg er veldig glad i og en jeg naturligvis stoler hundre prosent på. Hun er superkreativ, seriøs, morsom and she knows this world. Åh, jeg krysser fingrene!

Nei, nå må jeg runde av her for å forberede morgendagen blant annet. I morgen tidlig skal jeg nemlig treffe Kaja og Desiree for et møte i byen før vi skal podde. Jeg håper at jeg snart kan fortelle dere alt vi har jobbet med den siste uken. Og med snart så mener jeg innen få dager. De av dere som følger meg på Instagram forstår kanskje greia allerede? Apropos Instagram. Kan du som leser denne bloggen være så snill å følge meg på @pilotfrue? Jeg hater å mase om sånt, men føler det er innafor å spørre pent en gang i blant, og ekstra innafor nå som jeg er blitt såpass aktiv 🙂

Foto: Anette Marie Antonsen

(annonselenker) Blazer HER/ Bukse HER / Topp HER

0 kommentarer

Siste innlegg