RABATTKODE PÅ ELLOS HOME!

Reklame// Ellos

Hei dere interiørglade lesere! Trodde du at alle tilbudene før jul var over? Da tok du feil, for jeg har nemlig fått gleden av å gi dere en ny rabattkode på Ellos Home! Håper dere setter pris på tilbudet og at det kommer godt med sånn på tampen av året. Kanskje holder du på med siste innspurt av julegaver? Hva vet jeg.. Det eneste jeg vet med sikkerhet er at alle liker rabattkoder og at Ellos Home har ekstremt mye fint innen hjem & innredning som du bør sjekke ut her!

RABATTKODE: 403462 gir 30% rabatt på den dyreste varen i ett kjøp. Koden er gyldig til og med 31/12 (gjelder ikke kampanjepiser).

Under ser du fire personlige favoritter innen tekstil og fire personlige favoritter innen belysning. Akkurat nå har jeg litt dilla på jordtoner igjen og sort. Kombinasjonen av disse fargene er så lun og fin, synes jeg. Jeg vil tro at tingene som jeg har plukket ut faller i smak hos flere enn meg..

Forkle HER// Bordbrikke HER// Kjøkkenhåndkle HER// Serviett HER//

Taklampe HER// Bordlampe HER// Gulvlampe HER// Bordlampe HER

 

Ønsker alle en fortsatt trivelig førjulstid 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg