RABATTKODE PÅ ELLOS HOME!

Reklame// Ellos

Jeg kommer ikke over hvor deilig det er at julepynten er ute av huset. Selv om det er noen vintermåneder igjen går vi våren i møte og akkurat det er helt fantastisk å tenke på for et sommermenneske som meg. Ja, jeg trives aller best når det er litt varmere i været og derfor er det så fint at jeg kan hente inn sommerfølelsen allerede nå i farger og stoffer her hjemme.

Er det en ting jeg aldri får nok av så er det sengetøy og da aller helst i hvitt siden det ser så rent og pent ut. Spesielt sammen med denne lyse grønntonen i pynteputene, det fine grå sengetepet og ikke minst det brune treverket i selve sengen. Hva synes du om denne fargekombinasjonen? Jeg synes den er avslappende og delikat. Altså den perfekte fargekominasjonen på et soverom etter min mening. Er det rart jeg trives her?

Sengeteppe HER// Pyntepute HER// Sengesett HER

På badet har jeg valgt å være litt tøffere med håndklær og badematte i denne freshe gultonen. Jeg føler på en måte at disse stoffene gir meg litt varme nå i kalde januar og det er selvfølgelig en god følelse for en frysepinne som meg. I tillegg synes jeg at gult går veldig fint sammen med grått. Er du ikke enig?

Håndkle HER// Baderomsmatte HER// Badelaken HER

RABATTKODE:

Med rabattkoden 415414  får du hele 30% rabatt på den dyreste varen i handlekurven din t.o.m. 31. januar. Rabattkoden gjelder på alle ordinære priser på Ellos Home, men ikke på møbler.

Klikk HER for å komme til Ellos Home!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg