RABATTKODE & HELG

Reklame// Chiquelle & Royal Design

Hei dere! Da var det fredag igjen og snart helg. Ulrik prøvde å friste meg med å ta noen glass vin på takterassen i går kveld, men jeg sa at den vinen måtte vente til i dag siden jeg endelig er inne i disse gode rutinene igjen og at gode rutiner betyr et klart skille mellom hverdag og helg for meg. Dere som har fulgt meg lenge vet at jeg er veldig sånn enten eller jente i alt jeg gjør og nå betyr det at utskeielser kun skjer i helgene.

Før jeg tar helg og hiver meg over de hundre kiloene godteri vi har kjøpt på Europris til påsken (jeg er ike sponset av Europris selv om “alle andre” bloggere er det) skal jeg dele en rabattkode med dere som gir hele 20% rabatt på den superfine kjolen min under og masse annet fint fra Chiquelle her. Rabattkoden er: Julianne20. Den gjelder alt unntatt salgsvarer og kosmetikk og varer ut helgen!

Kjole: HER

Ser dere de fine påsketulipanene våre? De kjøpte jeg på Rema 1000 og jeg er skikkelig fornøyd med den herlige påskestemningen de gir. Jeg pleier ikke å pynte noe særlig til påske, men akkurat blomster er viktig for meg og spesielt påsketulipaner. Det skal sies at jeg måtte ha nesten 5 pakker for å fylle yndlingsvasen min, men det var det verdt! Hehe! Du finner forresten vasen min her.

Nei, nå skal jeg i gang med ukens siste treningsøkt som blir styrketrening på hele kroppen, mens Severin sover i vognen sin. Det gjelder å bruke tiden godt og være effektiv i disse dager for oss som har små barn hjemme. I morgen skal vi mest sannsynlig på årets første båttur og planen er å sove over i båten fra lørdag til søndag hvis været er ok. Regien har jo aldri vært med oss på båttur før, så det blir ekstra kjekt å vise henne oslofjorden og introdusere henne for vårt sommerliv etter ekstremt mye tid hjemme og inne.

Husk at du får 20% rabatt på alt unntatt salgsvarer og kosmetikk på Chiquelle med kodeord: JULIANNE20HER! P.s. Koden er bare gyldig ut uken, så vær rask!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg