PRESSEDAG

I dag har Ulrik, Severin og jeg vært på pressedag med resten av gjengen i Bloggerne sesong 11. Det var som vanlig hyggelig å se igjen de andre bloggerne, gjengen fra Salto og ikke minst alle journalistene. Flere av journalistene har vi jo faktisk møtt mange ganger nå. For ja, etter hele 4 sesonger med Bloggerne på TV2 og snart 5 år i bransjen som influencere er vi blitt godt kjent med en del folk i media. Oslo er ikke så stort akkurat, og det er egentlig bare koselig.

Ettersom at jeg gikk journalistikk selv hender det også at jeg møter gamle klassevenninner som intervjuer Ulrik og meg. Da føler jeg meg kanskje fort litt for komfortabel, men det er jo sånt det blir gode overskrifter av. Eller hva? Hehe! Jeg kjenner i hverfall at jeg ikke har oversikt over alt som ble sagt i dag etter å ha snakket med både VG Familie, God kveld Norge, Dagbladet/Rød Løper, TV2 Sumo, Nettavisen, TV2.no, VG rampelys, Min Mote og sikkert noen flere som jeg ikke husker i farta. De fleste spørsmlålene gjentok seg egentlig, så nå får vi bare se hvilket medie som er først ute med the juicy stuff. Hehe, neida. Men det var enkelte temaer vi pratet om i dag som vi ikke har pratet om tidligere rundt diverse rykter blant annet. Ellers handlet det selvfølgelig mest om hva seerne kan vente seg av oss i den nye sesongen.

Har jeg forresten fortalt dere at premieredato for Bloggerne er 5. august? Shit, det er ikke lenge til! Nei, nå er jeg lei av å snakke og skrive om meg selv her. Tro det eller ei. Vi blogges mer i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg