PORTRETTINTERVJU I VG

God lørdag og helg til deg som leser! Jeg holder på å gjøre meg klar for litt shopping og så lunsj med to gode venninner i Oslo. Eller, bare hvis jeg kommer meg frem i all denne snøen. Planen er å ta bussen til byen med Severin siden jeg ikke er noe glad i å kjøre selv på føret som dette og siden privatsjåføren min (les: Ulrik) er på jobb. Men bare å trille en vogn med hjul er ikke lett ute nå. For ja, hva skjer med dette været? Det er jo helt sinnsykt og derfor kan jeg ikke la være å kommentere det. Men nok om det.

I dag kan du lese om Ulrik og meg i VG her! Og i papirutgaven.. Jeg er spent på hva mamma, pappa og storesøster sier til de mindre ferske bildene jeg har delt av de fra da jeg var liten. Noen ganger er det bedre å be om tillgivelse enn tillatelse. Dette var et sånt tilfelle. Hehe 🙂

Foto: Krister Sørbø

0 kommentarer

Siste innlegg