PÅSKENS SPØRSMÅL OG SVAR

Hvorfor er dere alltid på Geilo?

– Både Ulrik og jeg elsker Geilo og spesielt Dr. Holms fordi familien vår har leilighet her som vi har mange gode minner fra.

Hvem er dere sammen med på fjellet?

– Vi har vært her sammen med moren min, stefaren min, stebroren min, kjæresten hans og niesen min.

Hvem passet Severin når du og Ulrik var på påske party/afterski?

– Det var min kjære mamma som passet Severin i går da Ulrik og jeg var på fest og det gikk heldigvis veldig bra.

Hva er det beste du vet å gjøre når du har barnefri?

– Godt spørsmål. Jeg har ikke hatt så mye barnefri egentlig og derfor kanskje stresset litt for mye med jobb og ting som skal gjøres når jeg først har hatt det. Men ja, jeg er jo glad i å ta meg en fest. De spontane festene blir alltid best, synes jeg.

Er festing viktig for deg?

– Ja og nei. Det å være sosial er viktig for meg og jeg er glad i å drikke alkohol, men jeg kan ha det like gøy på en middag med venner hjemme som jeg har det på fest ute eller på byen. Faktisk så foretrekker jeg middag med venner fremfor nattklubb. Betyr det at jeg har blitt gammel?

Hvorfor legger dere ikke ut noen påskebilder av Stella?

– Det er bare Ramp som er med oss på tur. Stella blir passet av moren til den andre moren til Stella. Vi var som sagt to venninner som kjøpte Stella sammen da vi bodde sammen i starten av 20-årene og i dag har vi delt ansvar for henne.

Ammer du fortsatt?

– Ja, men ikke ofte. Severin er ikke lenger avhengig av at jeg ammer han når Ulrik har han eller når han blir passet av andre, noe som gjør meg mer fleksibel.

Skal dere ha flere barn?

– Det får tiden vise. Akkurat nå er ikke det et ønske siden vi føler oss så heldige som har fått Severin og kjenner at livet er komplett med oss tre. Men hvem vet hva som skjer i fremtiden..

Er det mange lesere som kommer bort til deg?

– Ja og det er kjempehyggelig 🙂

Har du opplevd noe ubehag ute ved at folk vet hvem du er?

– Nei, heldigvis ikke. Det hender likevel at jeg blir litt beskjeden eller prøver å snike meg unna oppmerksomheten. Spesielt rundt veldig fulle folk. I går var det blant annet flere som kommenterte at jeg lignet på Pilotfrue og til de svarte jeg at det er noe jeg får høre ofte. Hehe!

Bruker du selvbruning eller tar du solarium?

– Ingen av delene egentlig. Jeg har ganske mange føflekker som jeg må være forsiktig med og derfor unngår jeg solarium helt. Men selvbruning er jeg fan av. Det er bare lenge siden jeg har tatt meg tiden til det og bryet med det.

Hvilke program er det Severin liker å se på?

– Nå for tiden går det mye i “Cocomelon” som vi finner på YouTube. Ellers har Paprikatvillingene på Disney Junior lenge vært en favoritt.

Hva liker Severin best å spise og drikke?

– Severin elsker grøter og yoghurter med mangosmak og lyse smoothier. Han er heldigvis også veldig glad i vann.

Hvorfor legger dere ut masse bilder av Severin når dere sa at dere ikke skulle gjøre det?

– Vi har aldri sagt at vi aldri skulle dele bilder av Severin i våre kanaler og føler selv at han og vi sammen har mer enn nok privatliv.

Har du og Ulrik det bra sammen nå?

– Ja, det vil jeg absolutt si. Men vi har våre diskusjoner og det har naturligvis blitt flere av de etter at vi ble foreldre. Grunnen til det tror jeg er så enkel som mangel på søvn.

Hvem tjener mest av Ulrik og deg?

– Det er Ulrik som får mest i lønn av oss to.

Har dere felles økonomi?

Ja, sånn som Maria Montazami og Kamran Montazami. Alt Ulrik tjener er vårt og alt jeg tjener er mitt. Hehe! Neida, joda.. Det er i hvertfall det Ulrik og jeg pleier å tulle med, så noe sannhet i det er det jo. Og det er uten tvil Ulrik som er den mest økonomiske av oss.

Hva bruker du mest penger på i måneden?

– Hmm.. Det må være mat og drikke ute, tror jeg? Eller, de siste månedene har det gått mye i interiør.

Hvor er de brune vinterskoene dine fra?

– Vinterskoene mine er fra Gucci. Jeg fikk de i julegave av Ulrik i fjor. Han kjøpte de på Gucci i Oslo.

0 kommentarer

Siste innlegg