PÅSKEHILSEN FRA JENTESNAKK

Hei dere! Her kommer en liten påskehilsen fra jentesnakk. Det er forretsen sykt mange som har spurt meg om hvor dette nydelige rosa treet i bakgrunnen befinner seg i Oslo og det er nede ved Christiania, like ved Aker brygge. Men nok om det..

Påskens episode er ute! Denne uken snakker vi om skattesmell (nærmere bestemt Ulrik og mitt familiesmell), om hvor mye vi tjener og om forholdet vårt til kredittkortene våre. Vi får sjokk når vi regner ut hvor mye Kaja bruker (les: sløser) på snus i året, og har vi egentlig stjålet noen gang? Det finner du ut av om du vil høre episoden vår HER.

As we speak sitter forresten Severin og jeg i bilen mens Ulrik er på Godtebiten i Sverige og handler brus. Min kjære farmor og Severin sin kjære oldemor fyller hele 75 år i dag, så vi har vært i Halden og feiret henne. Nesten hver gang vi er i Halden for å besøke familie legger vi inn en aldri så liten harrytur. For ja, selv om jeg er liker å bruke penger så liker jeg å spare penger også. Da kan jeg jo tross alt bruke mer, sånn apropos ukens økonomi-episode av Jentesnakk. Hehe! God påske, folkens. Jeg skulle hilse fra Desiree og Kaja <3

0 kommentarer

Siste innlegg